Løbeafvænning
Fra : Søren LH

Dato : 20-09-07 20:55

Nu er jeg godt igang med at træne Vizlas kondition og udholdenhed ved at
cykle med hende.

Man hører så ofte sagt, at når man først har vænnet hunden til at den skal
have så meget motion, er det svært at vænne den fra det igen. Den har så
fået et behov for motion, som den skal have opfyldt.

Nu er jeg nysgerrig efter at vide hvordan det helt præcist giver sig udtryk,
at hunden kræver motionen, hvis man stopper med at give den det. Er der
nogen der kan fortælle mig det? Bare så jeg er forberedt når den dag kommer.

Mvh
Søren

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-07 21:31

"Søren LH" <slh@DELETEcity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udtryk, at hunden kræver motionen, hvis man stopper med at give den det.
> Er der nogen der kan fortælle mig det? Bare så jeg er forberedt når den

Hunden stresser og vil ikke slappe af indendøre.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : jopa

Dato : 20-09-07 21:42

Buffy skriblede følgende:
> Hunden stresser og vil ikke slappe af indendøre.

Ikke min. Han falder om som en karklud.
Nu cykler jeg også kun med ham en ang om ugen.
--
Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : Hanne Cortsen

Dato : 22-09-07 11:03

> [...]
>have opfyldt.
>
>Nu er jeg nysgerrig efter at vide
>hvordan det helt præcist giver sig udtryk,

Hvis du aftrapper som du optræner så skulle der helst gøre noget men
en pluselig stop giver stress m.m. og det gør det jo også hvis vi lige
pluselig
holder op med at træne
sund fornuft følge den

Hilsen Hcp

Fra : Søren LH

Dato : 01-10-07 03:45

Hej,

Tak for input.

Jeg kan se det bliver ikke noget større problem.

Mvh
Søren