Steffi skal lære at gå på trapper
Fra : Alice

Dato : 19-09-07 08:47

Når jeg snart flytter, skal Steffi og mig bo på førstesal, men hun har
aldrig gået på trapper før. Er der noget jeg skal gøre første gang, så
hun ikke bliver bange.

Mange hilsner
Alice og Steffi

Fra : Hm

Dato : 19-09-07 10:34

"Alice" <alice.trauelsen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Når jeg snart flytter, skal Steffi og mig bo på førstesal, men hun har
> aldrig gået på trapper før. Er der noget jeg skal gøre første gang, så hun
> [...]

Hej Alice
nu kan jeg ikke huske hvilken race Steffi er og hvilken alder.
Det plejer ikke at være det store problem, nogle hunde kan ikke lide åbne
trapper, men det er vel næppe tilfældet her.
Møder du ikke nogle trapper på dine ture, så kunne du jo lige gå op og ned,
af et par trin, så kommer det hurtigt.

Hanne