Hvor er alle indlæggene blevet af?
Fra : lh

Dato : 18-09-07 19:45

Ja pludselig i går forsvandt alle gamle indlæg her fra denne NG. Kun 4 nye
fra 17- 9 er fremme. Er det kun hos mig eller hvad sker der lige...?
Har prøvet at slette og hente igen, men der sker intet.

lh

Fra : Hm

Dato : 18-09-07 19:48

"lh" <com@comhere.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fra 17- 9 er fremme. Er det kun hos mig eller hvad sker der lige...?
> Har prøvet at slette og hente igen, men der sker intet.

Her er alt som det plejer
Hanne

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-09-07 20:12

lh wrote:
> [...]
> Kun 4 nye fra 17- 9 er fremme. Er det kun hos mig eller hvad sker
> der lige...? Har prøvet at slette og hente igen, men der sker

Det var da godt, at jeg fik det at vide. Det var nøjagtigt det samme
her. Jeg havde indlæg helt tilbage fra juni/juli, og da jeg åbnede
OE i formiddags var der sølle 3 indlæg tilbage. Gad vide hvad det
skal gøre godt for. :-@

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Gamle

Dato : 18-09-07 20:58

Tove Krieger wrote:

> [...]
> her. Jeg havde indlæg helt tilbage fra juni/juli, og da jeg åbnede
> OE i formiddags var der sølle 3 indlæg tilbage. Gad vide hvad det

Deres filter er blevet mere effektivt

Mvh
Torben

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-09-07 21:04

Gamle wrote:

> Deres filter er blevet mere effektivt

Deres spamfilter er i hvert fald effektivt LOL men jeg vil nu ikke
betegne alle de gode indlæg i hundegruppen som spam.

Fra : Gamle

Dato : 18-09-07 21:21

Tove Krieger wrote:

> Deres spamfilter er i hvert fald effektivt LOL men jeg vil nu ikke
> betegne alle de gode indlæg i hundegruppen som spam.

Jeg sagde ikke at TDC var blevet mere effektiv

Vh
Torben

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-09-07 20:14

lh wrote:
> [...]
> Kun 4 nye fra 17- 9 er fremme. Er det kun hos mig eller hvad sker
> der lige...? Har prøvet at slette og hente igen, men der sker

Jeg kan se at du også er kunde hos TDC. Det må være deres server der
har "ædt" dem. Det er den eneste gruppe hvor indlæggene var
forsvundet. Alle indlæggene helt fra den 20/6 er der stadig.
Mystisk.

Fra : lh

Dato : 18-09-07 20:25

> [...]
> "ædt" dem. Det er den eneste gruppe hvor indlæggene var forsvundet. Alle
> indlæggene helt fra den 20/6 er der stadig. Mystisk.

Ja jeg er kunde hos TDC. Når vi er inde i alt det "tekniske" så må jeg stå
af for så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.
Det er også kun i "hundegruppen" jeg har problemer, de andre er det ikke
noget med.

lh

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-09-07 20:40

lh wrote:
> [...]
> må jeg stå af for så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre.
> Det er også kun i "hundegruppen" jeg har problemer, de andre er

Jeg kunne da fristes til at ringe til TDC's hotline og spørge, men
jeg vil nok blive lidt til grin og få at vide, at det kan der
sandelig ikke gøres noget ved.

Jeg tror lige jeg prøver at spørge i den relevante newsgruppe, Men
der vil jeg måske få at vide, at man kan bare hente meddelelserne
ned igen. Det kan jeg altså pt heller ikke.

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-09-07 21:49

Tove Krieger wrote:

> Jeg tror lige jeg prøver at spørge i den relevante newsgruppe, Men
> der vil jeg måske få at vide, at man kan bare hente meddelelserne
> ned igen. Det kan jeg altså pt heller ikke.

Hej igen lh.

Jeg spurgte i OE newsgruppen og fik et godt svar.

Man skal højreklikke på gruppens navn, og derefter klikke på
egenskaber og fanen lokalfil, så trykker man på knappen "nulstil"
>anvend>ok, så skulle det være iorden. Der kommer så kun de få
indlæg ind igen som var der i morges, men så satte jeg den til at
hente 300 brevhoveder ad gangen, og det gentog jeg nogle gange, så
nu har jeg alle indlæggene tilbage igen.

Prøv at gøre det samme, og hvis du ikke kan finde ud af det så spørg
igen, det er jo ikke sikkert at jeg har forklaret det godt nok.

Fra : pwh

Dato : 19-09-07 08:03

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> hente 300 brevhoveder ad gangen, og det gentog jeg nogle gange, så
> nu har jeg alle indlæggene tilbage igen.

Du kan under de "funktioner" og "indstillinger" + "læsning" indstille
hvor mange brevhovder der skal hentes af gangen.

/Jens

Fra : lh

Dato : 19-09-07 10:35

> [...]
>
> Prøv at gøre det samme, og hvis du ikke kan finde ud af det så spørg igen,
> det er jo ikke sikkert at jeg har forklaret det godt nok.

Jeg har lige gjort som du beskrev, men får stadig kun det fra 17/9 tilbage.
Alt det gamle kommer ikke på nuværende tidspunkt.

lh

Fra : pwh

Dato : 18-09-07 20:20

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> har "ædt" dem. Det er den eneste gruppe hvor indlæggene var
> forsvundet. Alle indlæggene helt fra den 20/6 er der stadig.

I kan bare lærer at betale jeres regning til tiden

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-09-07 20:41

pwh wrote:

> I kan bare lærer at betale jeres regning til tiden
>
> /Jens

Jeg har da heldigvis folk (betalingsservice) til den slags.

Fra : lh

Dato : 19-09-07 10:31

> Jeg har da heldigvis folk (betalingsservice) til den slags.

Samme her !!

lh

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-09-07 20:34

Tove Krieger wrote:

> [...]
> der har "ædt" dem. Det er den eneste gruppe hvor indlæggene var
> forsvundet. Alle indlæggene helt fra den 20/6 er der stadig.

Det var alle indlæggene i *kattegruppen* der stadig var der -
selvfølgelig.

Fra : pwh

Dato : 18-09-07 20:57

Tove Krieger, skrev:

> Det var alle indlæggene i *kattegruppen* der stadig var der -
> selvfølgelig.

Og igen fik du drejet den over på kattesnak

/Jens

Fra : Gamle

Dato : 18-09-07 21:01

pwh wrote:

> Og igen fik du drejet den over på kattesnak

Ja og så er du der som en mis

Vh
Torben

Fra : pwh

Dato : 19-09-07 08:03

Gamle, skrev:

> Ja og så er du der som en mis
>
> Vh
> Torben

Og viser klør

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-09-07 21:05

pwh wrote:

> Og igen fik du drejet den over på kattesnak

Der er da snart heller ikke noget der undgår dit "falkeblik"

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-07 21:30

> [...]
> fra 17- 9 er fremme. Er det kun hos mig eller hvad sker der lige...?
> Har prøvet at slette og hente igen, men der sker intet.

Her er indlæggene også ædt, men det er da sket før. Synes bare, at det så
plejer, at være flere grupper samtidig.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : jopa

Dato : 18-09-07 21:32

lh skriblede følgende:
> Ja pludselig i går forsvandt alle gamle indlæg her fra denne NG. Kun
> 4 nye fra 17- 9 er fremme. Er det kun hos mig eller hvad sker der
> lige...? Har prøvet at slette og hente igen, men der sker intet.

Prøv at bruge sunsite i stedet den er stabil
http://dotsrc.org/usenet/

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : JB

Dato : 19-09-07 07:41

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev i en meddelelse
> lh skriblede følgende:
>>
> Prøv at bruge sunsite i stedet den er stabil
> http://dotsrc.org/usenet/
>

> --
> Mvh. John
> www.jp-web.dk
> www.johns-web.dk

Der er ikke forsvundet indlæg her, og jeg bruger også TDC.

Hilsen
Jytte

Fra : Iben Holst

Dato : 19-09-07 07:56

> Der er ikke forsvundet indlæg her, og jeg bruger også TDC.
>
> Hilsen
> Jytte

...... og det samme her.

Iben

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-09-07 09:42

JB wrote:

> Der er ikke forsvundet indlæg her, og jeg bruger også TDC.
>
> Hilsen
> Jytte

Jeg fik alle de gamle indlæg ind i går ved at bruge den metode jeg
blev foreslået, men nu er det nøjagtigt det samme igen, og lige
meget hvad jeg gør kan jeg ikke hente dem. Jeg tror at jeg opgiver.

Fra : jopa

Dato : 19-09-07 09:48

Tove Krieger skriblede følgende:

> Jeg fik alle de gamle indlæg ind i går ved at bruge den metode jeg
> blev foreslået, men nu er det nøjagtigt det samme igen, og lige
> meget hvad jeg gør kan jeg ikke hente dem. Jeg tror at jeg opgiver.

Registration
To be able to use the new usenet server (read and post articles) you must
register!

Just send an empty email to: news-signup@sunsite.dk and we will email you a
username (which is your email) and a password.

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-09-07 10:13

jopa wrote:
> [...]
>
> Just send an empty email to: news-signup@sunsite.dk and we will
> email you a username (which is your email) and a password.

Jeg er nok lidt konservativ og vil helst beholde OE. Jeg har aldrig
på noget tidspunkt haft bøvl med dem før. Hvis man skiftede, hvad så
med alle de gamle indlæg man har i de forskellige grupper ? Jeg har
også forskellige nyhedsbreve bl.a. fra TDC gemt, og som jeg gerne
vil beholde. Jeg er også meget glad for min Quotefix, og den er jo
integreret i min OE.

Jeg aner ikke noget om hvordan Sunsite ser ud. Jeg har læst noget
ufordelagtigt om dem et par gange, men det gør man jo også med TDC,
selvom jeg ikke har oplevet det selv, så det kan man jo ikke regne
med.

Jeg kan godt se, at når jeg vil beholde OE, så må jeg jo tage
konsekvensen, det er bare møgirriterende. Men som sagt jeg har ikke
haft bøvl med OE før.

Fra : jopa

Dato : 19-09-07 10:19

> [...]
> også forskellige nyhedsbreve bl.a. fra TDC gemt, og som jeg gerne
> vil beholde. Jeg er også meget glad for min Quotefix, og den er jo

Der er ingen forskel alt er det samme det er blot en anden server du henter
indlæggene fra.
I stedet for news.dk er det news.sunsite.
Du beholder din OE og Quotefix alt vil være som sædvanlig.

Prøv at oprette en konto.
Du kan sagtens have både tdc og sunsite samtidig i din OE.

Det er blot 2 forskellige servere man henter fra så intet går galt.

Jeg har begge konto i min OE.

Sunsite er blot 100 gange mere stabil

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-09-07 10:34

jopa wrote:

> [...]
> Du kan sagtens have både tdc og sunsite samtidig i din OE.
>
> Det er blot 2 forskellige servere man henter fra så intet går

Ok John. Man skal måske heller ikke være så forstokket, så man ikke
vil prøve noget nyt. Jeg ta'r da chancen og prøver. Det kan vel ikke
gå helt galt.

Fra : pwh

Dato : 19-09-07 10:36

Tove Krieger, skrev:

> Ok John. Man skal måske heller ikke være så forstokket, så man ikke
> vil prøve noget nyt. Jeg ta'r da chancen og prøver. Det kan vel ikke
> gå helt galt.

For dig kan det

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-09-07 11:15

pwh wrote:

> For dig kan det
>
> /Jens

*LOL*

Fra : jopa

Dato : 19-09-07 10:44

Tove Krieger skriblede følgende:

> Ok John. Man skal måske heller ikke være så forstokket, så man ikke
> vil prøve noget nyt. Jeg ta'r da chancen og prøver. Det kan vel ikke
> gå helt galt.

Du henter blot indlæggene fra en anden server så alt er som ved det gamle.

sunsite kræver blot at man logger på med adgangskode og password så ingen
forskel

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-09-07 11:39

jopa wrote:
> [...]
> det gamle.
> sunsite kræver blot at man logger på med adgangskode og password

Nu har jeg registreret mig hos Sunsite. Skal jeg så ikke sætte den
som "standard" server for nyheder, eller måske både for nyheder og
post ? Jeg kan forøvrigt se, at man ikke har nogen binaer-gruppe hos
Sunsite, men den bliver vist også snart fjernet alligevel.

Nu må jeg nok hellere holde inde ellers bliver jeg nok "futtet"
selvom emnelinien er god nok. Det eneste det ikke handler om i denne
tråd er jo hunde. Godt at der ikke findes nidkære netbetjente i
hundegruppen.

Fra : jopa

Dato : 19-09-07 11:59

> [...]
> post ? Jeg kan forøvrigt se, at man ikke har nogen binaer-gruppe hos
> Sunsite, men den bliver vist også snart fjernet alligevel.

Der hvor der står news.tele.dk retter du bare til news.sunsite
sæt kryds i serveren kræver login og så bruger du blot det password de
sendte og din mailadresse.

Du kan sagtens hente fra 2 newskontoer i din outlook.
Blot i din konti : tilføj ny nyhedskonti

Din alm post skal du ikke røre ved.

http://jp-web.dk/news.jpg

Noget a la ovenstående

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-09-07 12:06

jopa wrote:

> Der hvor der står news.tele.dk retter du bare til news.sunsite
> sæt kryds i serveren kræver login og så bruger du blot det
> password de sendte og din mailadresse.

Ok, sådan havde jeg så ikke gjort, men nu har jeg slettet
news.tele.dk i "konti". Jeg kan jo altid tilføje den igen.

Mange tak for hjælpen.

Fra : jopa

Dato : 19-09-07 12:14

Tove Krieger skriblede følgende:

> Ok, sådan havde jeg så ikke gjort, men nu har jeg slettet
> news.tele.dk i "konti". Jeg kan jo altid tilføje den igen.

Jeg har som sagt begge 2 konti og ind i mellem forsvinder indlæg fra tele
dk som jeg så kan finde på den anden.
Har også været ude for at mine indlæg ikke når frem via tele dk.
ps det har jo alt sammen relevans for gruppen og er så ikke OT
--
Mvh. John

www.johns-web.dk

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-09-07 08:57

> [...]
> fra 17- 9 er fremme. Er det kun hos mig eller hvad sker der lige...?
> Har prøvet at slette og hente igen, men der sker intet.

Hej lh.

Det samme her, er også TDC kunde, har slettet gruppen og hentet alt igen,
første gang fik jeg igen kun meddelser med fra d.17.9.
Men jeg slettede gruppen, lukkede newsprogrammet ned, åbnede det igen, og
startede et ny abb.
Forinden havde jeg dog været inde i Funktioner, Indstillinger, Læsning og
sat den til at hente 1000 indlæg, så kom de næsten alle igen.

Hyggehilsen
Martin & Laika.