Hvad er den bedste belægning hen over en v~
Fra : Hald Esperson

Dato : 06-10-07 19:16

I foråret lagde jeg el-gulvvarmefolie på gulvet. Det blev sat
fast med tape hen over linoliumsgulvet.
Herover lagde jeg et tilskåret gulvtæppe, købt
hos en skipshandler. Tæppet er meget hårdt og flytter sig ikke.
Alt det er meget fint. Jeg ville jo have noget stift og solidt.
Jeg havde dog ikke taget højde for min kones støvsugning. Hun
brokker sig over, at det er svært at støvsuge fordi skidtet
sætter sig fast i de stive hår. Har købt en 1600w støvsuger,
men hun brokker sig stadig og siger at jeg selv kan støvsuge.
Jeg har derfor besluttet at skifte gulvtæppet ud med noget andet.
Spørgsmålet er nu:
Hvad er den bedste belægning hen over varmefolien?
gode råd modtages gerne.
--
Hilsen Hald H.

Fra : Kim Bonnesen

Dato : 07-10-07 16:31

> Hvad er den bedste belægning hen over varmefolien?
> gode råd modtages gerne.
> --
> Hilsen Hald H.

Du kan jo besøge en tæppehandel og finde lige det tæppe du ønsker , bare der
ikke er gummebagside på!
Mon ikke der skulle være en god mulighed ? -
Og skabelonen har du jo i forvejen
Kim

Fra : Frank

Dato : 07-10-07 20:31

"Hald Esperson" <ingen@dumme.emails> skrev i en meddelelse
> [...]
> Spørgsmålet er nu:
> Hvad er den bedste belægning hen over varmefolien?

Jeg kan godt lide, at det er udsigten til selv at skulle støvsuge der gør at
du vil skifte tæppet....

Mvh
Frank