Ventiler i taget, blæst af!
Fra : Slaine

Dato : 29-09-07 20:25

Som i subj, har jeg haft min hobby CV til at stå ude i blæsevejret, det har
desværre betydet at en af ventilerne i taget er blæst af (toppen altså), er
der nogen herinde der evt. ved hvor jeg med sandsynlighed vil kunne finde
en erstatning???
vognen er en 1995 Hobby køjevogn

pft.

Martin

Fra : Johnny

Dato : 30-09-07 17:46

"Slaine" <Slaine@nothing.hill> skrev i en meddelelse
> [...]
> er
> der nogen herinde der evt. ved hvor jeg med sandsynlighed vil kunne finde

Det kan muligvis bruges.
http://www.campingting.dk/shop/productlist.asp?Id=3963

Johnny

Fra : Slaine

Dato : 30-09-07 19:33

> Det kan muligvis bruges.
> http://www.campingting.dk/shop/productlist.asp?Id=3963
>
> Johnny

Hej Johnny

takker, men jeg synes ikke rigtigt de ligner

Mvh

Martin