Autocampere Haderslev-Århus
Fra : Ukendt

Dato : 27-09-07 20:54

Kan I anbefale en forhandler med et stort udvalg af både autocampere og
campingvogne i østjylland på strækningnen fra Haderslev til Århus?

På forhånd tak.

MVH Steen

Fra : Jens

Dato : 29-09-07 15:03

"Steen" <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse
> Kan I anbefale en forhandler med et stort udvalg af både autocampere og
> campingvogne i østjylland på strækningnen fra Haderslev til Århus?
>
> På forhånd tak.
>
> MVH Steen

Nu er "stort" jo et relativt ord, men Østjyllands Caravan i Stilling har
mere end een af begge slags.

/jens

Fra : peter hansen

Dato : 01-10-07 11:35

Jens skrev:
> "Steen" <steenSNABELAsteenmartin.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er "stort" jo et relativt ord, men Østjyllands Caravan i Stilling har
> mere end een af begge slags.
>
> /jens

og så er der Brændekilde i Jels

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-07 17:37

Jens wrote:
> Nu er "stort" jo et relativt ord, men Østjyllands Caravan i Stilling
> har mere end een af begge slags.

Tak for tippet!

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-07 06:17

Jens wrote:
> Nu er "stort" jo et relativt ord, men Østjyllands Caravan i Stilling
> har mere end een af begge slags.

Er det ikke dem her du mener: www.ostjydsk-caravan.dk/
De ligger i Skanderborg.

Fra : Steen Larsen

Dato : 04-10-07 07:17

> Er det ikke dem her du mener: www.ostjydsk-caravan.dk/
> De ligger i Skanderborg.

Hej

Deres adresse er godt pr. Skanderborg men de ligger i Stilling lidt nord for
Skanderborg lige ved afkørselen se deres kørselsanvisning
http://www.campingtilbud.dk/uploadimages/Kortudsnit(1).wmf.

--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-07 19:11

Jens wrote:
> Nu er "stort" jo et relativt ord, men Østjyllands Caravan i Stilling
> har mere end een af begge slags.

Ja de havde 3 autocampere da jeg var forbi i weekenden. Ynkeligt udvalg.