Hul i rude på Camplet
Fra : Jacob Madsen

Dato : 25-09-07 05:31

Hej NG

Ved sidste camp med min Camplet blev den ene plastiksiderude på en eller
anden måde viklet omkring en vingeskrue, da jeg slog den op.
Det bevirkede at der kom et hul/flænge i ruden på ca. 2-3 cm.

Hvordan kan jeg reparere dette, så jeg kan bruge den næste sæson også.

Hilsen jacob

Fra : Sten Bo

Dato : 25-09-07 07:49

"Jacob Madsen" <j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det bevirkede at der kom et hul/flænge i ruden på ca. 2-3 cm.
>
> Hvordan kan jeg reparere dette, så jeg kan bruge den næste sæson også.

Gaffa. Klar dokumenttape.

Det har vi også prøvet. Mindre hul. Og limede en lille gennemsigtig vinyl
plastik lap på og det så ud af pommeren til. Var rep sæt til et eller andet
glemt hvad, badedyr? Men det så ikke godt ud.

Tog efter det altid fingerskruerne af! Men det var nu før tilspændingen blev
af plastik som jeg ser det er nu.

Nyt vindue koster vist 6-800.. Camp let har Isabella telt og må ha et
vindue der passer. Tjek med Isabella Tlf..: 75 82 07 55 og rep. de siges at
være både hurtige og billige.

Eller tjek med http://www.teltvask.dk/ Brøndby. Eller
http://www.mogensclausenogco.dk/ Nørresundby.
eller
http://www.jp-telt.dk/

Man er i alt fald er alle friske med et godt fagligt kvalificeret råd. Men
jeg er, med mindre der er kommet noget epokegørende på markedet, temmelig
sikker på den med et nyt vindue.

Der er selvfølgelig andre og man må meget gerne supplere med flere adr. på
værksteder. Bedst hvis der er noget lokalt.

Sten

Fra : Sten Bo

Dato : 25-09-07 08:04

> "Jacob Madsen" <j@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Gaffa. Klar dokumenttape.
>
> Det har vi også prøvet. Mindre hul.

Bortset fra det andet - så er det forbavsende så lidt det regner ind i
gennem et lille hul. Jeg ærgrede mig da godt over den grimme lap jeg fik sat
på. Bedre at la det være, men det komme selvfølgelig an på HVOR stort og i
øjnefaldende det blev.

Her skete det for øvrigt for vore bedste venner der havde lånt vognen, og
det ærgrer dem endnu. 20 år efter. Men min egen fejl - glemt i
overleveringen, pas lige på der.