Ledninger på Truma gasvarmeovn?
Fra : John L.

Dato : 18-09-07 21:24

Hej gruppe

Efter en længere "hoppetur" over en norsk fjeldvej med cv'en på slæb, lå
kappen til gasvarmeovnen på gulvet og ledningerne til tænderen var rykket af
(tænderen = den knap, der sidder i venstre side - den der giver et klik, når
man trykker den ned).

Den ene ledning kan jeg godt se, skal sidde i bunden af tænderen. Det kan
jeg se på den samle-fidus, der er på den. Men hvor skal den anden sættes
til? Det kan jeg ikke lige se.

Hvis ikke I forstår, hvad jeg mener, kan jeg lægge et billede op.

Venlig hilsen

John L.

Fra : Gamle

Dato : 18-09-07 22:08

John L. wrote:
> [...]
>
> Den ene ledning kan jeg godt se, skal sidde i bunden af tænderen. Det
> kan jeg se på den samle-fidus, der er på den. Men hvor skal den anden

Den skal sættes på skjoldet. Der skulle gerne være en lille tap den kan
sættes på. Det er til stelforbindelsen.

Mvh.
Torben

Fra : John L.

Dato : 19-09-07 18:06

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Den skal sættes på skjoldet. Der skulle gerne være en lille tap den kan
> sættes på. Det er til stelforbindelsen.
>
> Mvh.
> Torben
Hej Torben

Tak for det. Det anede mig, at det var sådan, det skulle samles. Men jeg
kunne ikke lige finde noget sted at sætte den til. Tappen er nok knækket af
i faldet.

Nu laver jeg en ny forbindelse i weekenden og prøver at tænde den.

Vh. John