ørebidning
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 10-07-01 20:59

Hej NG

Lille Mis og Kimmie (mine forældres hund) kommer efterhåneden ret godt ud af
de med hinanden.
Kimmie har dog fået en mærkelig vane med at gnaske Lille Mis forskellige
steder isør gnasker den meget i ørerne. det ser ret sjovt ud og Lille Mis
ser også ud til at kunne lide det.
Det er ikke fordi Kimmie vasker Lille Mis for pelsen bliver helt uordentlig
der hvor den gør det og den ser bestemt ikke ren ud, er der nogen der ved
hvad det er Kimmie laver ??

Mvh
Camilla og Lille Mis

Fra : R. Ilsøe

Dato : 10-07-01 21:23

> Det er ikke fordi Kimmie vasker Lille Mis for pelsen bliver helt
uordentlig
> der hvor den gør det og den ser bestemt ikke ren ud, er der nogen der ved
> hvad det er Kimmie laver ??

Det kan være lopper den leder efter.

rinnie (Der sidder og nyder et ordentligt tordenvejr

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 10-07-01 21:59

"R. Ilsøe" <gizmo@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> uordentlig
>

> Det kan være lopper den leder efter.
>
> rinnie (Der sidder og nyder et ordentligt tordenvejr

Det tror jeg ikke, burde Lille Mis så ikke klø sig selv, jeg ved det ikke...
jeg vil kigge i morgen.

Mvh
Camilla og Lille Mis

P.S. har set billedet af Weasley.... hvor der den kær

Fra : Ann K.

Dato : 10-07-01 22:24

Hejsa.
Rinnie skrev:
>Det kan være lopper den leder efter.
<> Det tror jeg nu ikke... så ville skovkatten herhjemme konstant være
loppebefængt! Og Dise med for den sags skyld.... De ligger nemlig og skiftes
pænt til at nusse hinandens ører
Men det er da en god ide lige at tjekke Lille Mis for evt øremider eller
ørevoks - der _kan_ jo i enkelte tilfælde ligge noget bag sådan en
overdreven hygiejne...

> rinnie (Der sidder og nyder et ordentligt tordenvejr
<> Øv - her i Kbh er det bare varmt, klamt og fugtigt!!! Ville ønske at det
tordnede bare lidt, så luften kunne blive friskere... også selv om Sif ville
flippe ud....

Mvh Ann

Fra : Lina Kugge

Dato : 11-07-01 20:28

: > Det kan være lopper den leder efter.
: >
Ikke nødvendigvis. Min gamle yorkie yndede at 'vaske' hund nr. 2, katte,
kaniner, marsvin you name it over det hele. Ørerne fik hele turen,
indvendigt og udvendigt. Hvis det er sådan en slags gnasken i pelsen det er
tale om, er mit bedste gæt også at det er loppehygiejne. Men der behøver
altså ikke at være nogen. Mine hunde udviste nemlig den slags gensidige
pelspleje, også når de var 100 % loppefri. Og nej, pelsen på den 'plejede'
hund ser ikke særligt velfriseret ud bagefter.

Lina

--

COWBOYS DO IT ALL
Sooner or later...

Fra : R. Ilsøe

Dato : 12-07-01 10:14

> : > Det kan være lopper den leder efter.
> : >
> Ikke nødvendigvis.

Det var også derfor jeg skrev det _kan være_

Det kan også være ganske almindelig omsorg... Noget a'la når vi mennesker
aer en på hovedet...

Rinnie