Film til 13-årige???
Fra : Eva Pedersen

Dato : 07-10-07 22:16

Hej

(Dette er krydspostet i kultur.film)

Jeg underviser et hold konfirmander og har aftalt med dem, at vi skal holde
en filmaften. Som udgangspunkt må de selv bestemme hvilke film vi skal se,
men jeg vil dog ikke vise film med for heftige sexscener osv., da det jo kun
er 13-årige, der skal se filmene...
Konfirmanderne har selv fået lov til at foreslå film, men det blev til, at
pigerne forslog rigtige pigefilm, som drengene med garanti ikke gider at se,
og omvendt med drengene. Dog blev der også foreslået Pirates of the
Caribeans og Råzone. Bortset fra, at begge forslag kommer fra piger, så
ideen lige skal sælges til drengene, er det måske gode forslag, men jeg er
lidt i tvivl om Råzone; er den for voldsom osv. til 13-årige?
-Foreslag til andre film modtages meget gerne!

Mvh
Eva

Fra : Martin

Dato : 08-10-07 10:40

Hej Eva.

Jeg synes Råzone er et glimrende bud. (og jeg er en han)

Fra : BS

Dato : 08-10-07 17:26

"Martin" <jadahva@hotmail.com> wrote in message
> Hej Eva.
>
> Jeg synes Råzone er et glimrende bud. (og jeg er en han)

Måske knapt så glimrende at anbefale en film, der er uegnet for børn under
15 til en flok 13-årige

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-07 20:07

"Eva Pedersen" <eva__pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> -Foreslag til andre film modtages meget gerne!

Vil da gerne foreslå filmen Just like heaven:

http://www.imdb.com/title/tt0425123/

Måske også lidt en pigefilm, men vores 2 drenge kan nu godt lide den. De er
12 og 14 år.

Ellers skal i måske over i noget komedie af en slags, men ikke de alt for
overdrevne. Kender ikke filmen Råzone...

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : marlene

Dato : 10-10-07 16:13

er de unge modne, så kunne rich kids måske være noget, med debat til følge.
min dreng på 13 så den sammen med os, og vi blev nok lidt rystet alle tre.