MS Windows
briani 27239
Startside !
Fra : BHR

Dato : 09-10-07 13:39

Et eller andet ændre min startside hver gang jeg starter Windows xp op. Hvor
er det jeg retter det ?

på forhånd tak.

med venlig hilsen
benny

Fra : Ukendt

Dato : 09-10-07 14:08

BHR wrote:
> [...]

I Internet Explorer: Funktioner > Internetindstillinger > Generelt. Du skal
dog ha' renset for "snavs" inden du gør det, ellers bliver den ændret igen.

F.eks kan Superantispyware være godt at køre. Den kan osse advare hvis
startsiden forsøges ændret igen.

mvh Ebbe

Fra : BHR

Dato : 09-10-07 20:10

"Ebbe (7000)" <es44(snabela)pc[punktum]dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igen.
>
> F.eks kan Superantispyware være godt at køre. Den kan osse advare hvis

der har jeg rettet den mange gange, men den ændres hver gang jeg genstarter.
Benny

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 09-10-07 20:47

"BHR" <bentebenny@stofanet.dk> skrev :

>der har jeg rettet den mange gange, men den ændres hver gang jeg genstarter.

Også renset for snavs?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Peter Caspersen

Dato : 09-10-07 21:14

jeg vil anbefale at du leder efter noget der hedder hijackthis, med det
lille program kan du se alt hvad der sker når din makine starter op
og alt det der poperup af skidt på din maskine, du kan også se hvad din
brovser er låst til og kan fjerne det med Hijackthis jeg har lige søgt på
Hijackthis i Google og det er ikke svært
at finde, men pas på med det program for du kan komme til at fjerne noget så
din windows er smadret men du finder ikke noget beder til at fjerne skidt
end Hijackthis.

Peter