MS Windows
briani 27239
TV-tuner virker ikke i mediacenter ?
Fra : Bufferzz

Dato : 08-10-07 12:48

Hej

Jeg har købt mig et nyt tv-tuner kort til min pc,
da mit gamle tuner kort ikke kunne bruges af vista. Fair nok.

Mit nye kort:
ASUS My Cinema P7131 Dual - Adapter til DVB-T-modtager / analog tvtuner

Nu vil Vista Premium Mediacenter godt søge efter kanaler
- men den finder intet. 0-100% - 0 kanaler fundet.

Hmm.

Programmet CyberLink PowerCinema fulgte med og der virker det fint.

Jeg har haft antennekablet sat både i digital og analog indgangene.
Har installeret driverene på cd'en og vista har opdateret dem.

Nogle bud på hvad der kan være galt ?
Har det noget at sige at der er '2 tunere' i kortet ?

//Buf'

Fra : quake

Dato : 08-10-07 20:38

du skal undersøge om dit tv-kort også understøtter mediacenter for det er
ikke alle der gør

quake

Fra : Bufferzz

Dato : 09-10-07 14:22

> du skal undersøge om dit tv-kort også understøtter mediacenter for det er
> ikke alle der gør

Det skulle jeg da mene at det gør
http://img510.imageshack.us/img510/4961/37118303rb5.jpg
http://img505.imageshack.us/img505/1606/76925504yn7.jpg

Fra : quake

Dato : 11-10-07 11:56

> Det skulle jeg da mene at det gør
> http://img510.imageshack.us/img510/4961/37118303rb5.jpg
> http://img505.imageshack.us/img505/1606/76925504yn7.jpg

søger du på cabel eller antenne ingang i mediacenter der er jo
forskellige måder .

Quake