MS Windows
briani 27239
Vista og Bluetooth ?
Fra :    ab©

Dato : 08-10-07 12:36

Mon en venlig sjæl kan fortælle mig, hvor jeg kan finde drivere til
"Bluetoot Peripheral device" ?

Anmærkning om den manglende driver er dukket op i forbindelse med
installation af Bluetooth forbindelse til en Nokia 6230i fra en
Fujisu-Siemens 2628, der skulle være incl. Bluetooth-muligheden.

ab©

Fra : Lyrik

Dato : 08-10-07 17:24

On Mon, 08 Oct 2007 13:35:35 +0200, ab© <huskFJERN@dettec.dk> wrote:

> [...]
> installation af Bluetooth forbindelse til en Nokia 6230i fra en
> Fujisu-Siemens 2628, der skulle være incl. Bluetooth-muligheden.

Ifølge Nokia så er den ikke kompatibel med Vista. Kun med Windows 2000 og
Windows XP. Så kan du finde drivere på Nokias sider:
http://www.nokia.dk/support/software/download.php

By the way den eneste bluetooth systemsoftware der overhovedet fungerer i
XP, ligger som en del af servicepakke 2.

--
Hilsen Jens Erik Bech
lyrik@heaven.dk

Fra :    ab©

Dato : 08-10-07 20:20

"Lyrik @heaven.dk>" <"lyrik<fjern> skrev i en meddelelse
news.tzvztmbd45a82o@lyriks-computer.local...

> [...]
>
> By the way den eneste bluetooth systemsoftware der overhovedet fungerer i
> XP, ligger som en del af servicepakke 2.

Tak for hjælpen

Fra : Peter Caspersen

Dato : 08-10-07 22:59

jeg havde også det problem men gik så ind på min fabrikans hjemmeside og
fandt den driver jeg mangle, mon ikke også du kan gøre det
hos Fujisu-Siemens.

PEter

Fra :    ab©

Dato : 09-10-07 12:16

"Peter Caspersen" <pc@caspernet.dk> skrev i en meddelelse
> jeg havde også det problem men gik så ind på min fabrikans hjemmeside og
> fandt den driver jeg mangle, mon ikke også du kan gøre det
> hos Fujisu-Siemens.

Det tror jeg, at jeg skal prøve, for efter installation af Nokias PC-Suite
fungerer forbindelsen til mobilen fint, men driveren "hænger" stadig og
giver en gul fejlmarkering :-/

ab©

Fra : JL

Dato : 11-10-07 20:21

" ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk> wrote in message

> Det tror jeg, at jeg skal prøve, for efter installation af Nokias PC-Suite
> fungerer forbindelsen til mobilen fint, men driveren "hænger" stadig og
> giver en gul fejlmarkering :-/

Har præcis samme problem med min SonyEricsson w810. Mangler Bluetooth
Peripheral driver efter installation af Pc-Suite.