Bj-trading
Fra : Camilla Christiansen

Dato : 10-07-01 19:54

Er der nogen der har erfaring med ovenstående firma og deres stationære
pc'er, herunder kvalitet og service

Mvh
Camilla Christiansen

Fra : Ryne

Dato : 10-07-01 21:35

Jeg har kun efaring med deres service på løsdele, og den er helt
fin´ ---kort og kontant

Fra : Anders Houmark

Dato : 10-07-01 21:40

Camilla Christiansen skrev i meddelelsen
<3b4b4fcf$0$2543$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Er der nogen der har erfaring med ovenstående firma

Ja jeg har købt et par netkort og en masse kabel, gik ganske fint, hurtig
levering, ikke noget vrøvl med hardware. Også fint pakket ind i modsætning
til visse andre ( herlufsen tingeltangel.. )

>og deres stationære
>pc'er, herunder kvalitet og service

du kan jo se hvilke dele der er i, tit er det ikke særlig mærkevarer de
putter i.....

Jeg købte en PC derfra engang, og den virkede fint! Den fejlede aldrig
noget, og delene virker den dag idag stadig.. det var dog noget billigt
tilbud jeg købte, så jeg fik et motherboard med en 300mhz cpu, og det var
absolut max på boardet.. så opgradering kunne jeg ikke

--
Anders Houmark
Man skal ikke kassere den gamle spand,

Fra : John Stenbak Hansen

Dato : 10-07-01 23:35

Jeg har kun gode erfaringer. Har henvist en del til at handle der!

John Stenbak Hansen
jstenbak@email.dk

Fra : Khawk

Dato : 11-07-01 03:57

Mht stationære pc'er har jeg hjulpet min bror med at købe en, hvilket
foregik uden problemer for omkring 1½ år siden. Den kører stadig uden
problemer af nogen art. Mht løsdele blev jeg lidt skuffet over service da
jeg udtrykkeligt havde bedt om at få besked om evt. forsinkelser eller varer
der ikke var på lager. Efter at have ventet knap en uge ringede jeg for at
høre hvor langt delene var kommet fik jeg i første omgang at vide at de var
sendt. Dette udsagn blev dog senere ændret til at de ikke havde alle delene
endnu og de kunne ikke sige hvornår de fik den manglende del.

mvh
Kim

Camilla Christiansen <camilla@snabe.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b4b4fcf$0$2543$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 11-07-01 21:49

En kammerat bestilte et tower med indmad (bundkort etc.).Cdromdrevet var
defekt da vi startede den op og efter en opringning til BJ trading,skulle vi
bare sende det defekte cdrom drev tilbage og fik så en nyt tilbage...ikke
noget med at sende hele toweret tilbage....fint nok

Fra : Bear

Dato : 11-07-01 23:24

Har købt der masser af gange og en gang byttet et RAM modul, alt sammen uden
problemer.

Deres hjemmeside kunne dog godt trænge til et frisk pust.

Bear

ICQ: 2745075