MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Tilbage til Vista udseende ...
Fra : Claus

Dato : 06-10-07 08:40

Hejsa NG,

under noget support indgriben, er min Vista blevet ændret lidt i udseende -
ligner nu mere XP.

Derfor: Hvor er det, man ændrer udseendet tilbage til rent Vista?

Håber at spørgsmålet er placeret rigtigt i denne gruppe.

På forhånd tak.

Mvh.

Claus

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 06-10-07 18:28

"Claus" wrote

> under noget support indgriben, er min Vista blevet ændret lidt i
> udseende - ligner nu mere XP.

> Derfor: Hvor er det, man ændrer udseendet tilbage til rent Vista?

Start med at tjekke om tema-servicen kører:

Windows-tast | skriv services.msc | fortsæt | klik på en tilfældig tjen-
este | skriv tem | se om den er startet | luk services.msc

Højreklik på skrivebordet et sted hvor der ikke er nogle ikoner | Per-
sonlige indstillinger | klik på Tema | vælg Windows Vista temaet.