MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hvorfor kan jeg ikke installerer nyt progr~
Fra : ___@____

Dato : 03-10-07 16:39

Hej forum.
Jeg har netop købt nyt PCI kort med medfølgende program.
Jeg kan bare ikke installerer det medfølgende program eller programmet
fra den efterfølgende ZIP fil der er blevet sendt til mig.
XP pakker godt nok ZIP filen ud, men der sker intet når jeg trykker på
"set up" filen.
Jeg har prøvet, at installerer et andet slags program og der var der
ingen problemer.
I enhedshåndtering ser alt ud til at fungerer perfekt.
En kammerat har prøvet, at installerer programmet og hos ham var der
ingen problemer.
Windows har ikke kommet med nogen fejlmeldinger om at der skulle være
noget galt med programel eller opsætning.
Er der nogen her i forum der har en ide om hvad det kunne være?

Fra : Pindsvinet

Dato : 04-10-07 05:09

"___@____" <stig.wolff@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

Hvis alt fungere som det skal - så har du jo ingen problemer, eller hvad?
Hvad er det for et kort? Kan du se PCI kortet i enhedshåndteringen?

Mvh
Allan