MS Windows
briani 27239
Bøvlet nu 6 timer med SVHS? .
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 01-10-07 02:14

Jeg har en HP bærbar med SVHS udgang, jeg kan sagtens få et Windows
billede frem på mit TV - men så er det også det! . Inde i kontrolpanel -
skærm - indstillinger har jeg tilsyneladene sat det rigtigt op jeg har
skærm-1 og skærm-2 så langt så godt. Jeg kan ikke ændre på primær og
sekundær, min skærm 1 er min primær og skærm 2 er min sekundær. Jeg kan
også trække skærm 1 over på skærm 2 men 1 er stadig primær og 2 er
stadig sekundær. Laver jeg en identitet på 2 så kommer den fint på mit
TV med et 2-tal. Men a ka sku ette få det til at virke? . Hvad tager
r..... på mig? .
Ps. det er Windows XP Pro. jeg kører med.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Bc

Dato : 01-10-07 08:09

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> .
> Ps. det er Windows XP Pro. jeg kører med.
--------------
Hvad skærmkort har du? Prøv at højreklik på 1 tallet vælg Egenskaber. kommer
der en menu op med en masse faneblade, hvis der gør vælger du fanen skærme
der kan du vælge skift mellem skærme og vælge genvejstast default er vist
Alt og F5 Hvis du vil have billedet på begge skærme skal du finde noget med
udvid skrivebord.
Bc

Fra : N_B_DK

Dato : 01-10-07 11:46

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote in message
> Jeg har en HP bærbar med SVHS udgang,

Nej det har du ikke, du har en S-video udgang.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 01-10-07 12:10

N_B_DK skrev:
> "KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote in message
>
> Nej det har du ikke, du har en S-video udgang.

Ja, det er helt rigtig.