MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Bat-fil
Fra : JA

Dato : 26-09-07 19:58

Hej
Jeg har fået fat i en bat-fil fra en af mine venner, der kopierer de
dokumeneter, jeg har ændret siden sidste opstart, over til en selvvalgt
mappe.
Jeg har oprettet en mappe (c:\test) for at teste den, og derefter ændret
f.eks. et word-dokument og kørt bat-filen. Men jeg kan ikke få den til at
virke.

Er der nogen, der kan se hvorfor (se venligst nedenfor)?

På forhånd tak og mvh Jan A.

QOUTE

Echo off
cls

echo xcopy C:\Documents and Settings\JA\Dokumenter\*.* c:\test\ /w /s /e /y
/D
cls

UNQOUTE

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-09-07 20:02

On Wed, 26 Sep 2007 20:57:50 +0200, "JA" <a@a.dk> wrote:

> [...]
>virke.
>
>Er der nogen, der kan se hvorfor (se venligst nedenfor)?

Prøv at fjerne nedenstående 'echo', resten af linien 'xcopy...' lader
du blive...

<mlr>

Fra : JA

Dato : 26-09-07 20:16

Hej Michael.
Nææ, det var nu ikke lige det, der fik det til at virke. Den vil stadig ikke
kopiere over i c:\test mappen.

Mvh Jan A.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-09-07 20:24

On Wed, 26 Sep 2007 21:16:03 +0200, "JA" <a@a.dk> wrote:

>Hej Michael.
>Nææ, det var nu ikke lige det, der fik det til at virke. Den vil stadig ikke
>kopiere over i c:\test mappen.

Det skal den, dæleme så

xcopy C:\Documents and Settings\JA\Dokumenter\*.* c:\test\ /w /s /e

Måske mangler der et mellemrum mellem 'test\' og '/w'

Jeg kan heller ikke lide kombinationen af '/S' og '/E' - Kan du ikke
'nøjes' med '/E' parameteren ?

Ellers er der vel ikke andet at gøre, end at eksperimentere med XCOPY
på en kommandolinie indtil den gør præcis som du vil.

Husk at

HELP XCOPY

giver dig en hjælpende hånd med parametrene....

<mlr>

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 26-09-07 20:28

PS..

Ser nu at der er mellemrum i 'C:\Documents and Settings\...', det går
nok ikke...

Du skal bruge "" omkring stien, dvs

Fra : JA

Dato : 26-09-07 20:34

Hej igen Michael
Jeg siger tusind tak for hjælpen. Det var lige nøjagtig de mellemrum, du
skrev om. Nu kopiere den på livet løs, efter jeg har sat "" om.

Tak og god aften. Mvh Jan A.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 26-09-07 20:35

JA skrev:

>Echo off
>cls
>
>echo xcopy C:\Documents and Settings\JA\Dokumenter\*.* c:\test\ /w /s /e
>/y /D
>cls

Echo off
cls

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : N_B_DK

Dato : 28-09-07 09:05

"JA" <a@a.dk> wrote in message
> [...]
> selvvalgt mappe.

> echo xcopy C:\Documents and Settings\JA\Dokumenter\*.* c:\test\ /w /s

c\:documents osv skal være inde imellem et sæt " " (som altid når der er
mellemrum i stien, eller navnet)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.