MS Windows
briani 27239
Ændre rækkefølge i 'Hvad skal windows fore~
Fra : getdion@gmail.com

Dato : 23-09-07 10:32

Hver gang jeg tilslutter noget USB popper XP op med den der boks
'Hvad skal Windows foretage sig', -en fancy liste over multimediamuligheder.

Så skal jeg scrolle hele vejen ned , da den option som jeg skal bruge (åbne mappen) er i
bund.

Kan man ændre rækkefølgen på den liste??

Fra : Ad Infinitum

Dato : 23-09-07 12:22

Fra : getdion@gmail.com

Dato : 23-09-07 12:42

"Ad Infinitum" <Nakskov4900@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "getdion@gmail.com" <ubrugelig@kd.kd> skrev i en meddelelse

Jo, men der er en del gange hvor 'husk dette hver gang ' ikke kommer frem.

Jeg er parat til at svinge lidt med regedit. Bare jeg ved hvor det findes.

Fra : getdion@gmail.com

Dato : 23-09-07 12:55

"Ad Infinitum" <Nakskov4900@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "getdion@gmail.com" <ubrugelig@kd.kd> skrev i en meddelelse

Nu har jeg fundet en løsning: drevet skal navngives.
I egenskaber for drevet kan man fortælle XP hvad man ønsker den skal åbne for hver slags
filer.