MS Windows
briani 27239
Indlæses ActiveX i bruger profil eller til~
Fra : Preben

Dato : 21-09-07 08:40

Jeg har et problem med ActiveX, der hentes fra en hjemmeside, og
tilsyneladende installeres,

Det er i forbindelse med at man kan åbne et Worddokument og rette i txt for
så at gemme igen.

Den Active indlæses dog ikke altid , men hentes igen, sådan kører det i ring
mange gange, for så pludselig at virke...

Udgiveren har så lavet en MSI fil med den funktion spørgsmålet er så om den.

Indlæses ActiveX i bruger profil eller til alle brugere i XP??

mvh

Preben

Fra : jda

Dato : 21-09-07 23:03

Fri, 21 Sep 2007 09:40:05 +0200 hamrede Preben i tastaturet og der stod i
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>
> Udgiveren har så lavet en MSI fil med den funktion spørgsmålet er så om den.
>
> Indlæses ActiveX i bruger profil eller til alle brugere i XP??

Hvis du spørger til en Msi installation, så kan det være begge dele. Det
afhænger af hvordan den er lavet
--
Jakob

Fra : Preben

Dato : 24-09-07 08:00

"jda" <wh@tever.not> skrev i en meddelelse
> [...]
> dk.edb.system.ms-windows:

> Hvis du spørger til en Msi installation, så kan det være begge dele. Det
OK, jeg må se at få udgiveren til at forklare hvad den her gør..
mvh
Preben