MS Windows
briani 27239
Søgning i Windows XP (SP2)
Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 21-09-07 01:28

Kan man ikke få den gamle søgefunktion tilbage i Windows XP? Der er
instaleret Windows Destop Søgning, som åbenbart er dybt integreret i
systemt på min computer, og som jeg finder TOTALT ubrugelig. Den gamle
almindelige søge funktion fandt hvad man søgte efter. Det gør den nye på
INGEN MÅDE. (Selv når man lader den indeksere i mange minutter).

Mvh,
Rasmus Bertelsen

Fra : jda

Dato : 21-09-07 23:06

Fri, 21 Sep 2007 02:28:09 +0200 hamrede Rasmus Bertelsen i tastaturet og
der stod i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> almindelige søge funktion fandt hvad man søgte efter. Det gør den nye på
> INGEN MÅDE. (Selv når man lader den indeksere i mange minutter).

Kan du ikke enten
1) afinstallere Windows Destktop Søgning
2) Bruge win tasten + f
--
Jakob

Fra : Jørgen E.

Dato : 22-09-07 10:51

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@nowhere.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det gør den nye på INGEN MÅDE. (Selv når man lader den indeksere i mange minutter).

Nu er det jo ikke sikkert at "mange" minutter er nok. Du skal lade den starte
med en total indeksering og i øvrigt sætte den op og bruge efter dit behov.
Så har du et kanon værktøj. Bemærk, at til for ca. en måned siden var der
problemer med stabiliteten, hvilket er rettet i seneste version.