Billion 7300VGPA fryser, hvilken alternati~
Fra : Peter Anskjær

Dato : 28-09-07 15:14

Hej Ng,
jeg har en Billion 7300VGPA hvor jeg har tilsluttet et mindre netværk på ca.
10 maskiner. Problemet er at ca. hver 14'ende dag fryser routeren, man kan
ikke engang tilgå den via http. Det eneste der løser problemet er genstart.
Jeg har forsøgt at tage fat i Billion, men de reagerer ikke og butikken hvor
jeg har købt routeren er gået konkurs.
Så løsningen må være at købe en ny router, men hvilken. Jeg skal bruge:

adsl 2+ modem
router
4 ports switch
trådløst
ip-telefoni

Hvis der ikke findes et ordentligt alternativ kan jeg godt undvære
ip-telefoni da jeg har en seperat adapter til at ligge, men det ville være
rarest med det hele indbygget i en boks.

Min internetudbyder er Perspektiv Bredbånd og forbindelsen var stabil med
min gamle Linksys WAG54G v2 som jeg desværre har solgt.

Mvh
Peter