hvilken udbyder?
Fra : Daniel Østergård

Dato : 10-07-01 18:06

Jeg vil ha' ADSL!
Egentlig ville jeg helst have StofaNet, men da jeg har TDC On Cable, kan det
jo ikke lade sig gøre
Hvilken udbyder er billigst i forhold til "kvaliteten?
Jeg efterspørger de langsomste (læs=billigste) hastigheder.
Hvis jeg f.eks. vælger TDC bredbånd er der så begrænsninger mht. hvilket
telefonstik der skal bruges m.m. Hvilket selskab opererer med kortest
leveringstid?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 10-07-01 18:30

"Daniel Østergård" <danoes@hotmail.com> wrote in message
> Jeg vil ha' ADSL!
> Egentlig ville jeg helst have StofaNet, men da jeg har TDC On Cable, kan
det
> jo ikke lade sig gøre

Du har ikke prøvet at forhører dig om du kan få Oncables "webspeed" ?

> [...]
> Jeg efterspørger de langsomste (læs=billigste) hastigheder.
> Hvis jeg f.eks. vælger TDC bredbånd er der så begrænsninger mht. hvilket

TDC bredbånd, er vist et godt produkt.

Hvis du er villig til at betale 500 kroner i oprettelse,, så skal du ikke
tænkte på de tekniske med Telefonstik mm...

Desuden er TDC bredbånd jo med telefon abonnement. Så jeg ved ikke om du har
telefon, eller telefon abonnement i et andet selskab?

Ellers ligger kvaliteten jo i et rimelig kvalitet over hele linien... ved
alle adsl udbyderne...

De billigste på ren ADSL,, det er worldonline med deres 256/128 forbindelse
med USB modem

Her koster det 300 kroner pr- måned...

Men undersøg lidt selv med priserne mm,,, så finder du sikkert det du søger.

> Hvilket selskab opererer med kortest
> leveringstid?

Tjaa,, jeg tror efterhånden de forskellige adsl udbydere ligger i et
rimeligt tids spektrum...

Fra : Arne Siemens

Dato : 10-07-01 18:43

Hej Daniel.
Jeg er selv på udkig efter en billigere forbindelse, og overvejer ud fra
ovenstående indlæg, DixaNet Nu har jeg CyberCity 384/128 til 400kr, og
det billigste jeg har set er stadig 256/128 til 350kr (eller var det
300kr?). Men flere selskaber reklamerer med gratis oprettelse inden
31.07.01, og mon ikke et sådan hastværk kan skyldes nye priser efter den
dato?
Jeg ved det ikke, men jeg er også træt af at betale så mange penge fast pr.
mdr., så jeg følger svarendene på dit indlæg med interesse...

Fra : BorreBoy

Dato : 11-07-01 09:22

> [...]
> Hvis jeg f.eks. vælger TDC bredbånd er der så begrænsninger mht. hvilket
> telefonstik der skal bruges m.m. Hvilket selskab opererer med kortest

Mobilix har en 512/128kb linje incl. telefonabonnement for 495,- pr. måned.

Fra : PH

Dato : 11-07-01 13:59

TDC OnCable har den fordel at det er flatrate. Fast pris/Frit forbrug.
Stofanet (flexrate) har den ulempe at prisen svinger i forhold til
forbruget. Dog ikke over kr. 200 pr. måned, men det betyder så maks. trafik
4000 Mb pr. måned.

Hold dig fra Oncable WebSpeed K1, men køb K2....(K1=upload via tlf. modem,
download via internt kæmpemæssigt PCI-kort) sucks!

K2 kører kanon: Her er der priser:
WebSpeed - 64K abonnement 149,00 kr. pr. måned -
WebSpeed - 256 K abonnement 199,00 kr. pr. måned -
WebSpeed - 512 K abonnement 399,00 kr. pr. måned -