Patch kabler - hvor køber man nogle få
Fra : Bruno

Dato : 26-09-07 18:07

Jeg har lige været i Zitech som jeg troede ville være et ok sted og købe
de 3 patch kabler jeg mangler, men 49.- for et 0.5 m kabel og 59.- for 1
m og 2 m kabler er i mine øjne rent tyveri. Det eneste som er grovere er
at Microsoft sælger et såkaldt link kabel til deres XBOX, der giver man
vist 200.- for et 3 meter krydset kabel!

Hvor skal man handle kabler i små mængder i Kbh området?

Mvh
Bruno

Fra : Max

Dato : 26-09-07 19:12

Hej Bruno

> Jeg har lige været i Zitech som jeg troede ville være et ok sted og
> købe de 3 patch kabler jeg mangler, men 49.- for et 0.5 m kabel og

> Hvor skal man handle kabler i små mængder i Kbh området?

Du kan købe 500 stk. til 5 kr/stk hos BN Elektronik, men de handler
ikke med private :)

Lad være med at pive over de småpenge, skulle du nu bruge 50 kunne
jeg forstå dig, men 3 stk. Hvor meget gider man da løbe rundt for at
spare et par kroner på dem.

Hvis du bor i 8700 kan du hente 3 stk. her UB.

--
Mvh Max

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 26-09-07 19:20

Bruno <dont.use@this.address.ever> crashed Echelon writing

> Hvor skal man handle kabler i små mængder i Kbh området?

Brinck
http://www.brinck.dk/comput1.asp

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarne

Dato : 26-09-07 19:27

On Wed, 26 Sep 2007 19:07:07 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever>
wrote:

>Hvor skal man handle kabler i små mængder i Kbh området?

Der er udsalg her : www.hd.dk ,

men der er åbenbart ingen fast åbningstid.

--
/ Bjarne

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 27-09-07 01:12

Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote in news:46fa91ab$0$7612$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:

> [...]
> vist 200.- for et 3 meter krydset kabel!
>
> Hvor skal man handle kabler i små mængder i Kbh området?

Aldi. Du laver dem selv.

--
Oops!... I did it again

Fra : Henning

Dato : 27-09-07 10:07

On 27 Sep 2007 00:11:48 GMT, Axel Hammerschmidt <hlexa@hotmail.com>
wrote:

>Bruno <dont.use@this.address.ever> wrote in news:46fa91ab$0$7612$157c6196
>@dreader2.cybercity.dk:

>Aldi. Du laver dem selv.

179,- for et sæt med 50m kabel og et utal af stik. Det giver alligevel
60,-/stk ved 3 kabler

Fra : Gert Søgaard Jensen

Dato : 27-09-07 13:09

wrote:

> [...]
>vist 200.- for et 3 meter krydset kabel!
>
>Hvor skal man handle kabler i små mængder i Kbh området?

Hvad med thansen?

http://www.thansen.dk/products.asp?c=1265067754&n=496911252

0,5 m koster 17 kr.
1,0 m haves ikke.