while ()
Fra : Mikkel Jakobsen

Dato : 09-10-07 16:30

Hey Ng.

Jeg er ved at lave en simpel "upload progress" viser, med
APC_Fetch.

Jeg her følgende kode hvor jeg får vist "upload progress"

Kode:
--------------------------------
while ( $total > $current ){
$alle = apc_fetch("upload_$Id");
$current = $alle["current"];
print "current= $current<br>";
}
--------------------------------

Problemet er at jeg får volsom mange linier med:
current = 1234
current = 1235
current = 1236
current = 1237
..
osv. ( indtil total > current )

Det er ikke nogen fejl, men det er ikke det jeg vil opnå.
Jeg vil kun have én linie hvor "current =xxxx " forøges i takt
med hvor meget jeg har uploadet.

Håber i forstår.
Tak. Mikkel

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jan Nielsen

Dato : 09-10-07 17:01

Mikkel Jakobsen skrev:
> Det er ikke nogen fejl, men det er ikke det jeg vil opnå.
> Jeg vil kun have én linie hvor "current =xxxx " forøges i takt
> med hvor meget jeg har uploadet.

Så må du ud i noget DHTML/javascript.

PHP sender så et kald til en funktion der opdatere din grafik/tekstfelt,
PHP alene kan ikke ændre på teksten efter den er sendt til browseren.

Fra : Mikkel Jakobsen

Dato : 09-10-07 19:37

> Så må du ud i noget DHTML/javascript.
>
> PHP sender så et kald til en funktion der opdatere din grafik/tekstfelt,
> PHP alene kan ikke ændre på teksten efter den er sendt til browseren.

Ok, jeg er ikke så stærk i java, så jeg må nok finde noget hjælp andetsteds.

Tak.
Mikkel

www.bonzai.adsl.dk/galleri

Fra : Jan Nielsen

Dato : 09-10-07 20:20

Mikkel Jakobsen skrev:

> Ok, jeg er ikke så stærk i java, så jeg må nok finde noget hjælp andetsteds.
>
> Tak.
> Mikkel
>
> www.bonzai.adsl.dk/galleri

Nu skrev jeg også javaSCRIPT, men ja du kommer måske nærmere et svar i
en javascript/html gruppe.
http://www.udvikleren.dk/Java/Faq.aspx/15/