phpBB ?
Fra : Marilu Ebner

Dato : 09-10-07 10:23

Jeg har flyttet en phpBB2 fra en server til en anden og i den
forbindelse installerede jeg det i et nyt dir - dvs ikke /phpBB2/ som er
default.

Når jeg nu forsøger at logge ind får jeg følgende error msg:

> Not Found
> The requested URL /phpBB2/index.php was not found on this server.

Ved at trykke "back" og klikke på logoet ender jeg på bulletin boarded
alligevel - men komedien gentager sig når jeg logger ud:

> Not Found
> The requested URL /phpBB2/index.php was not found on this server.

???

MVH / Bjarne

Fra : mr.t

Dato : 09-10-07 19:09

http://www.phpbb.com/kb/article/configuring-domain+script-path+cookie-settings/
--
T.

Fra : Marilu Ebner

Dato : 10-10-07 18:55

mr.t wrote:

> http://www.phpbb.com/kb/article/configuring-domain+script-path+cookie-settings/

Det ligner jo meget det jeg oplever, men jeg må konstatere, at alle
punktommer og skråstreger er sat efter brugsforvirringen !?

Bjarne