PHPmyadmin
Fra : Lars Blücher

Dato : 08-10-07 19:00

Hej

Jeg har været igang med at lave lidt om på 4images (php fotodatabase)
Jeg har fået meget hjælp af en gut der kunne hjælpe mig, men han vil
ikke sige mig hvordan jeg opretter en tabel i phpmyadmin

Jeg skal have oprettet nogle tabeller under users med følgende navne:

land_og_lufthavn
flytype
flyselskab
registerings_nummer

er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg skal gøre?

Skærmbillede kan ses her:
http://www.4homepages.de/forum/index.php?action=dlattach;topic=18935.0
;attach=2418

Den orginale tråd med ham gutten der hjælper mig:
http://www.4homepages.de/forum/index.php?topic=18935.0

Fra : ib petersen

Dato : 08-10-07 21:48

Lars Blücher (slet 6SJUB) wrote in
dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:

> [...]
> flyselskab
> registerings_nummer
>
> er der nogle der kan fortælle mig hvordan jeg skal gøre?
Hej Lars

Du skal have adgang til serveren hvor databasen ligger -
dvs. navn og password - så kan du via browseren gå ind og oprette hvad
du skal bruge.
Normalt er det noget med http://phpmyadmin.domænenavn og derefter
brugernavn og password.

hilsen