Gæstebog fra hjemmesideskolen problemer me~
Fra : Katja L. Søborg

Dato : 28-09-07 10:19

Hej..
Jeg har hentet gæstebogen fra <a
href="http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/visit.asp?id=gbphpmy
sql">hjemmesideskolen</a>
Mit problem er at jeg gerne vil ændre kodeordet, men når jeg
ændrer det i filen administrator-logindata, ændres det stadig
ikke...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-09-07 20:27

Katja L. Søborg wrote:

> Mit problem er at jeg gerne vil ændre kodeordet, men når jeg
> ændrer det i filen administrator-logindata, ændres det stadig
> ikke...

Det er også et forkert sted at rette det. Den fil oplyser gældende
indstillinger for admin-login.

Skal du ændre de data, skal du først ind på
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phppass/kryptering.php for at få
krypteret et nyt password. Derefter skal du have fat i bruger.php, hvor du
indsætter det nye brugernavn og det krypterede nye password.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Katja L. Søborg

Dato : 28-09-07 20:42

Mange tak, forstod heller ikke helt hvordan det ville have ændret den
krypterede udgave...

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 28-09-07 20:52

Katja L. Søborg wrote:
> Mange tak, forstod heller ikke helt hvordan det ville have ændret den
> krypterede udgave...

Jeg har beskrevet det i en opdateret udgave at zip-filen.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk