Problemer med program på vista!
Fra : lakrids

Dato : 27-09-07 08:52

Hej alle sammen.

Håber i kan hjælpe mig med at få programmet, Maguma Workbench, til at
køre på vista.
Jeg fik vista sammen med min nyindkøbte bærbar.

Programmet kan downoades frit fra http://www.maguma.com/, hvis man
opretter sig som bruger på samme side...

På forhånd tak.

Mvh. Lakridserne.

Fra : Jesper Staun Hansen

Dato : 27-09-07 19:45

lakrids wrote:
> [...]
>
> Programmet kan downoades frit fra http://www.maguma.com/, hvis man
> opretter sig som bruger på samme side...

Kun forsiden på det site virker her.

Fra : lasse

Dato : 28-09-07 07:17

Jesper Staun Hansen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
Undskyld mit udtryk men det er noget lort endtil det er færdig udviklet

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lakridserne

Dato : 29-09-07 09:47

On 28 Sep., 08:16, lasse <osp...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Undskyld mit udtryk men det er noget lort endtil det er færdig udviklet

Har du da et forslag til et program der er gratis, man skal helst ikke
tilmelde sig for at bruge det, og så skal det helst være en php-
editor?

Lakridserne.

Fra : penta@panto.com

Dato : 29-09-07 21:01

"lakrids" <lakridserne@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

-------------------
Jeg vil anbefale at du spørger hos http://www.maguma.com/.
De må da vide alt om det.

/tomov

Fra : Lakridserne

Dato : 30-09-07 18:45

On 29 Sep., 22:00, <pe...@panto.com> wrote:
> [...]
>
> Programmet kan downoades frit frahttp://www.maguma.com/, hvis man
> opretter sig som bruger på samme side...

tak det vil jeg prøve.

Fra : Lakridserne

Dato : 10-10-07 19:32

On 30 Sep., 19:44, Lakridserne <lakridse...@gmail.com> wrote:

> tak det vil jeg prøve.- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Nu har jeg prøvet at kigge på deres hjemmeside, men jeg kan ikke finde
noget sted man kan kontakte dem.

Er der nogen der kender en god, gatis og helst dansk og uaghængig af
tilmelding tilen hjemmeside?

På forhånd tak for hjælpen.

Lakridserne.

Fra : Lakridserne