validering
Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 24-09-07 10:29

når jeg validerer mine php sider, får jeg en melding om fejl i
forhold til de steder hvor jeg har indsat start php (<P)

´Jeg kan ikke finde ud af hvordag jeg skal undgå dette?

Jimmy Adetunji

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Birger

Dato : 24-09-07 11:23

"Jimmy skov Adetunji" <jimmyskov@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> forhold til de steder hvor jeg har indsat start php (<P)
>
> ´Jeg kan ikke finde ud af hvordag jeg skal undgå dette?

start php er svjv <?php
og de skal da aldrig nå til validatoren..??

Birger

Fra : Peter Brodersen

Dato : 24-09-07 14:26

On 24 Sep 2007 09:28:53 GMT, Jimmy skov Adetunji
<jimmyskov@hotmail.com> wrote:

>når jeg validerer mine php sider, får jeg en melding om fejl i
>forhold til de steder hvor jeg har indsat start php (<P)
>
>´Jeg kan ikke finde ud af hvordag jeg skal undgå dette?

Du skal ikke uploade dine PHP-filer til validatoren. Derimod skal du
give validatoren, fx http://validator.w3.org/ , et link til en side,
der ligger online, hvor PHP spytter en almindelig hjemmeside ud.

--
- Peter Brodersen
Kendt fra Internet

Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 25-09-07 10:15

Tak det selvfølgelig fordi jeg bare havde copy pasted og sat ind i
validatoren

Jimmy skov Adetunji
www.mandkvinde.dk