Indkøbskurv html
Fra : Jele

Dato : 02-10-07 11:10

Hej NG, håber jeg spøger i korrekt NG,

men kan man lave eller findes der en simpel indkøbskurv
som man kan bruge på et site som er lavet i html.
- der skal ikke kunne betales via sitet -

På forhånd tak

M.v.h.
Jele

Fra : naqibullah

Dato : 02-10-07 12:03

hej

hvad mener du med (der skal ikke kunne betales via sitet )?
kan du forkler lidt mere hvad skal du bruge et indkøbskurv hvis
den skal ikke bruges til at betale gennem hjemmside?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rune Jensen

Dato : 02-10-07 13:03

"Jele" skrev i en meddelelse...

> Hej NG, håber jeg spøger i korrekt NG,
>
> men kan man lave eller findes der en simpel indkøbskurv
> som man kan bruge på et site som er lavet i html.
> - der skal ikke kunne betales via sitet -

Jeg formoder, du så vil lade selve afsendelse af bestillingen gå igennem en
samlet form til en mailadresse, hvorfra du kan sende bekræftelse. Det kan
ikke lade sig gøre med ren HTML. Bl.a. fordi du skal have nogle variable til
at holde styr på, hvad som er bestilt. Ren JavaScript kan måske bruges, men
jeg ville ikke, da det formodentlig så skal sendes gennem åben
mailadresse/man kan se adressen i kildekoden.

Jeg ville lave det med en gang serverside til forsendelsen kombineret med JS
til selve bestillingen/indkøbskurven. Måske kan det hele laves serverside,
jeg tvivler dog lidt på, det vil være helt godt, da man skal opdatere siden
hver gang, man lægger vare i kurv.

Skriv lidt mere om, hvad du vil have, og hvordan du vil have det
implementeret, og allerhelst et link til siden, det skal implementeres på,
så kan det være, du får flere - og bedre - svar.

MVH
Rune Jensen

Fra : Jele

Dato : 02-10-07 13:23

Hej NG -

Jeg prøver at forklarer mig lidt bedre - man skal kunne bestille varer
via sitet - og kunden gerne modtage en bekræftelse herpå.
Jeg har fået lavet noget inde i en formmail, som også giver "tak retur
når denne sendes - MEN selve bestillingen ser jo ikke så smart ud når man
får den i sin mailboks.
Måske kunne det laves bedre ?

M.v.h.
Jele

Fra : jopa

Dato : 02-10-07 13:28

Jele skriblede følgende:
> [...]
> Jeg har fået lavet noget inde i en formmail, som også giver "tak retur
> når denne sendes - MEN selve bestillingen ser jo ikke så smart ud når

Du skal have en desideret shop.
Det behøver ikke at være kompliceret.
Der findes sikkert masser derude.
--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : naqibullah

Dato : 02-10-07 15:50

kan du give os et links,hvor vi kan se hvad den kan , om der er noget vi
kan tilføje for at blive bedrer

Fra : sew

Dato : 02-10-07 23:14

Hej