Låse en celle?
Fra : Gert Simonsen

Dato : 01-10-07 14:19

Hej

Hvordan er det nu lige man låser en celle eller tabel, så linjen skifter
automatisk hvis man skriver ud over tabellens bredde????

Hilsen Gert

Fra : Gert Simonsen

Dato : 01-10-07 16:29

> Hvordan er det nu lige man låser en celle eller tabel, så linjen skifter
> automatisk hvis man skriver ud over tabellens bredde????

Har fundet ud af det, der skulle bare googles lidt

Hilsen Gert

Fra : Rune Jensen

Dato : 01-10-07 22:34

"Gert Simonsen" skrev i en meddelelse...

> Har fundet ud af det, der skulle bare googles lidt

OK, tør man spørge om hvilken side? Jeg er nemlig nysgerrig, selvom jeg er
næsten sikker, det kan kun laves med JS...

MVH
Rune JEnsen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 02-10-07 22:37

Rune Jensen wrote:

> OK, tør man spørge om hvilken side? Jeg er nemlig nysgerrig, selvom
> jeg er næsten sikker, det kan kun laves med JS...

Jeg er derimod næsten sikker på, at det kan laves uden overhovedet at gøre
andet end med css at definere cellebredde. Der fra er det standard behaviour
at teksten ombrydes, når der ikke er plads til mere på aktuelle linje.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 03-10-07 00:53

Erik Ginnerskov skrev:

> standard behaviour at teksten ombrydes, når
> der ikke er plads til mere på aktuelle linje.

Ja, men cellens bredde udvides hvis der lægges
et ord ind der er for langt, eller et større billede
end der er plads til.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Rune Jensen

Dato : 04-10-07 23:27

"Allan Vebel" skrev i en meddelelse...

> Ja, men cellens bredde udvides hvis der lægges
> et ord ind der er for langt, eller et større billede
> end der er plads til.

....OK, jeg sagde næsten sikker
Men iøvrigt misforstod jeg spørgsmålet fuldkomment. 2-0 til jer, og et
synskursus til mig.

MVH
Rune JEnsen