gæstebog
Fra : sew

Dato : 25-09-07 01:54

Er den nogen der kan anbefale et sted, hvor der ligger en nem tilgængelig
gæste bog der lige er til at downloade og lægge ind. Det behehøver ikke at
være noget vildt avanceret.

Jeg har prøvet noget nogle forskellige steder. Men enten er der fejl i dem.
Ellers er også er de håbløse at rette til. Fred være med det.

Men mon ikke der sidder en her med samme erfaringer. Og som har løst det.
Håber jeg jeg spørger i den rigtig gruppe.

På forhånd tak.
MVH
Svend Erik

Fra : Allan Vebel

Dato : 25-09-07 02:23

sew skrev:

> anbefale et sted, hvor der ligger en nem
> tilgængelig gæstebog der lige er til at
> downloade og lægge ind.

http://hjemmesideskolen.dk/scripts/visit.asp er
en mulighed - kører du asp eller php på din
server?

> Det behehøver ikke at være noget vildt
> avanceret.

Sådan noget er altid avanceret, idet den altid
indeholder en eller snden form for database, dine
data skal jo opbevares et sted.

Asp-gæstebogen har jeg i sin tid oversat fra noget
skodkode til valid xhtml, og den har da kørt på
Eriks side siden 2003.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : sew

Dato : 25-09-07 08:20

Ja jeg kan godt køre php og asp. Og kender godt nedenstående side.
Kan blot ikke få nendestående til at virke.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-09-07 00:38

sew wrote:
> Ja jeg kan godt køre php og asp. Og kender godt nedenstående side.
> Kan blot ikke få nendestående til at virke.

Lyder underligt. Gæstebogen med asp-kode som grundlag er da lige til at
smække op, så kører det. Versionen med php og en tekstfil som medie skulle
også være køreklar.

Versionen til MySql kræver godt nok lidt tilretning og at ejeren selv
etablerer en tabel i databasen. men det skulle være forklaret i den zip-fil,
der kan downloades.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : jopa

Dato : 25-09-07 07:30

sew skriblede følgende:
> Er den nogen der kan anbefale et sted, hvor der ligger en nem
> tilgængelig gæste bog der lige er til at downloade og lægge ind. Det
> behehøver ikke at være noget vildt avanceret.

Det skal være rimeligt avanceret eller du fortryder
Jeg tænker specielt på Spam

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-09-07 00:39

jopa wrote:

> Det skal være rimeligt avanceret eller du fortryder
> Jeg tænker specielt på Spam

Den slags skulle der være taget højde for i alle tre downloads fra mit site.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : jopa

Dato : 26-09-07 14:35

Erik Ginnerskov skriblede følgende:

> Den slags skulle der være taget højde for i alle tre downloads fra
> mit site.

Jeg snakker generelt Erik.
Der findes en masse usikre gæstebøger "derude"

--
Mvh. John
www.jp-web.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-09-07 23:01

jopa wrote:

> Jeg snakker generelt Erik.
> Der findes en masse usikre gæstebøger "derude"

Det regnede jeg da også med. Jeg nævnte bare som info til Svend Erik, at her
var et par muligheder, som skulle være sikret mod det uvæsen. I hvert fald
er jeg ikke selv længere plaget af den slags.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk