æ ø å konverteres til mystiske tegn når je~
Fra : Jesper F

Dato : 23-09-07 18:52

Når jeg sender sætningen

Langergårdsvej

fra en formular med POST og skriver værdien på den næste side ser det
således ud:

Langerg?vej

hvorfor? hvad kan jeg gøre? I Firefox er det et andet specialtegn, der
vises.
Hvordan kan jeg bare få vist navnet som det er skrevet?

/ Jesper

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 23-09-07 19:00

> fra en formular med POST og skriver værdien på den næste side ser det
> således ud:
>
> Langerg?vej

Kan det være noget med tegnsættet (UTF-8 vs. iso-8859-1)?

Led efter en linie der ser nogenlunde sådan ud:

Fra : Jesper F

Dato : 23-09-07 20:34

> Kan det være noget med tegnsættet (UTF-8 vs. iso-8859-1)?
>
> Led efter en linie der ser nogenlunde sådan ud:

Ja for hulen det var det. Tak for hjælpen!

/ Jesper