Opdatering fra IE 6 til IE7 problemer med ~
Fra : Sanne Bloch

Dato : 21-09-07 23:25

Hej

Vedr. min hj.side http://sannebloch.homepage.dk/

Nu har jeg brugt adskillige timer på at uploade mine opdaterede sider til
ovennævnte hj.side-adr., men uden resultat. Der vises fortsat den gamle
version.

I min nye version af min hj.side er bl.a. oplysninger under menupunktet
"Efterlysninger". Denne oplysning blot for at illustrere, at mine
hjemmesider ikke bliver opdateret, selvom både File Zilla og WS FTP viser at
mine nye filer er uploadet!

Jeg har tidligere kludret i det når jeg skulle opdatere min hj.side, men
denne gang kan jeg ikke se, at jeg gør noget forkert.

Kan det være noget med, at jeg siden jeg opdaterede min hj.side sidst, har
opdateret IE fra ver. 6 til 7?

Har nogle af jer erfaringer omkring dette "problem"???

Venlige hilsner fra Sanne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-09-07 23:37

Sanne Bloch wrote:

> Nu har jeg brugt adskillige timer på at uploade mine opdaterede sider
> til ovennævnte hj.side-adr., men uden resultat. Der vises fortsat den
> gamle version.

Sikkert et cache-problem - det lyder i hvert fald sådan. Fat dit tastatur,
når siden er indlæst i IE og tryk så samtidig på [Ctrl] og [F5] - det plejer
at hjælpe.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-09-07 23:50

"Erik Ginnerskov" <erik@donotspammeplease.invalid> skrev :

>Sikkert et cache-problem - det lyder i hvert fald sådan. Fat dit tastatur,
>når siden er indlæst i IE og tryk så samtidig på [Ctrl] og [F5] - det plejer
>at hjælpe.

Og sæt så IE til altid at vise nyeste version under
Internetindstillinger => Browserdata => Indstillinger.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Sanne Bloch

Dato : 22-09-07 18:47

> Og sæt så IE til altid at vise nyeste version under
> Internetindstillinger => Browserdata => Indstillinger.

Tak for hjælpen. Nu lykkedes det, at få uploadet siderne.
Hilsner fra Sanne