tinymce
Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 21-09-07 08:50

Jeg er igang med at implementerer tinymce på mit site, men
problemet er, at når jeg laver linieskift bliver det af tiny
udført som et p element og derfor dobbelet linieskift. Jeg vil
selvfælgelig bare have et enkelt linieskift som hvis jeg havde
skrevet <br />.
Kan nogen hjælpe mig med at løse broblemet?

Mange hilsner
jimmy skov Adetunji
www.ingridhegland.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Juul-Mortense~

Dato : 21-09-07 09:01

On 21 Sep 2007 07:49:46 GMT, Jimmy skov Adetunji <jimmy.skov@mail.dk>
wrote:

> [...]
>udført som et p element og derfor dobbelet linieskift. Jeg vil
>selvfælgelig bare have et enkelt linieskift som hvis jeg havde

http://wiki.moxiecode.com/index.php/TinyMCE:Configuration/force_br_newlines

/Jesper

Fra : Lars Madsen

Dato : 21-09-07 12:31

Jimmy skov Adetunji wrote:
> [...]
> selvfælgelig bare have et enkelt linieskift som hvis jeg havde
> skrevet <br />.
> Kan nogen hjælpe mig med at løse broblemet?

den gør vel bare som i Word. tvunget linie skift laves med shift+Enter

--

/daleif (remove RTFSIGNATURE from email address)

LaTeX FAQ: http://www.tex.ac.uk/faq
LaTeX book: http://www.imf.au.dk/system/latex/bog/ (in Danish)
Remember to post minimal examples, see URL below
http://www.tex.ac.uk/cgi-bin/texfaq2html?label=minxampl
http://www.minimalbeispiel.de/mini-en.html

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 21-09-07 17:23

> [...]
> selvfælgelig bare have et enkelt linieskift som hvis jeg havde
> skrevet <br />.
> Kan nogen hjælpe mig med at løse broblemet?

Der er to muligheder udover den, som Jesper linker til:
Word og OpenOffice)
2) Sæt margin på <p> til 0 (nul) i css'en.

Jeg har valgt det sidste, for på den måde har brugerne mulighed for at
justere linierne, som de lyster.

Fra : Jimmy skov Adetunji

Dato : 22-09-07 22:04

TAk for jeres svar.