Java problem med image loader
Fra : Brian Jensen

Dato : 06-10-07 14:33

Hejsa.

Jeg har lavet et billede galleri med Java, men når man ser på
nogle af billederne i Internet Explorer, fremkommer der nogle små
orange prikker.
Sjovt nok er baggrunden også sat til orange i Javascriptet men
jeg kan ikke finde fejlen. Fejlen fremkommer kun i Internet
Explorer og ikke i Firefox... Hvad skyldes dette?

<script src="java/billede_fremviser.js"
type="text/javascript"></script>

Billedet bliver hentet med: rel="thumbnail"

Link til siden: http://bj-netportfolio.dk/galleri.html

Håber i kan hjælpe mig og på forhånd mange tak.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 09-10-07 15:00

Du har nu lavet det med Javascript ikke Java.
ud over det kan jeg ikke se det problem du omtaler. IE7.