Variabelt antal input-boxe
Fra : Ukendt

Dato : 22-09-07 08:20

Hej NG,

Jeg har en lille opgave til jer...

Da jeg ikke er nogen ørn til Clientside sprog, vil jeg høre om følgende er
muligt, og i så fald hvordan.

Jeg har en side hvor man kan oprette en gruppe.
Hver gruppe skal bestå at et antal personer.

Jeg vil gerne, på én side, kunne oprette gruppen, og i bunden spørge hvor
mange personer der skal være i gruppen.
Svarer brugeren for eksempel 7, skal der så vises 7 inbut-boxe (Form) i
bunden af skærmen.
Det skal helst ske uden at siden skal re-loades

Håber at I kan hjælpe !

Neuhafen

Fra : Martin

Dato : 22-09-07 13:58

Neuhafen wrote:
> [...]
> bunden af skærmen.
> Det skal helst ske uden at siden skal re-loades

<script type="text/javascript">
function setbokse() {
var e = document.getElementById('personer').value;
var div = document.getElementById('personbokse');
if(e) {
text = '';
for(i=0;i<e;i++) {
text += '<input type="text" name="person'+i+'" />';
}
div.innerHTML = text;
}
}
</script>

<input onchange="setbokse()" type="text" name="personer" id="personer" />

Fra : Martin

Dato : 22-09-07 13:58

Martin wrote:
> var e = document.getElementById('personer').value;

Der skal nok lige laves et check om e er et tal :)

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-07 12:00

"Martin" <news@natten-i.dk> skrev i en meddelelse

> Der skal nok lige laves et check om e er et tal :)

Beklgare det sene svar...

Det virker !
Tak for hjælpen !