Fjerne tegnet linje
Fra : Martin

Dato : 18-09-07 23:23

Hej!

Jeg sidder og bøvler med at fjerne den tegnede streg
http://www.aarhof.eu/newsgroup/clientside/fodbold/

For at få en streg gøres således
1: Tryk på 3 pladser på banen
2: Tryk på "gå til løbemønster"
3: Tryk nu på 1 af de valgte pladser
4: Tryk nu på en anden plads på banen
5: Nu skulle der gerne være en streg

Den streg bliver lavet med en masse divs, som jeg så har sat en klasse på.

Jeg har prøvet at fjerne alle elementer med prototypes
getElementsByClassName('jsgfx').invoke('remove');
(som er testet og virker fint), alle div'er med det klasse navn bliver
fjernet fra sourcen, men stregerne forbliver på banen

Jeg har også prøvet at fjerne dem med clear() funktionen i jsgraphics
klassen, men dette lykkedes heller ikke

(jeg har også prøvet at omdøbe clear() funktionen i jsgraphics klassen,
så den ikk tumlede sammen med clear funktionen i prototype)

Jeg har også prøvet at initialisere klassen (var gfx = new jsgraphics)
uden for drawlines funktionen, men så tegner den ingenting.

Ved ingen af tingene får jeg warnings eller errors i firebug