Hosting med seriøs spamtracking ?
Fra : SlashDot

Dato : 02-10-07 12:26

Jeg vil høre om der findes et web/email hostingfirma som har noget hjerne
og evner at håndtere emailadrsser på følgende måde:

Lynoprettelse af nye emailadresser så man ALTID kan give en unik
emailadresse (som ikke er på samme domæne), til firmaer og folk.

F.eks hvis jeg har domænet www.slashdot.net og skal registrere mig på et
website med emailadresse hos myspace, så vil jeg på et splitsekund kunne
oprette adressen "slashdot.myspace@[liste-med-mulige-domænenavne].net"

Emailserveren/hostingfirmaet skal så have funktioner direkte på serveren
til at behandle, slette, nedlægge, forwarde disse email til min reelle
emailboks. Altså ikke bare et latterligt filter som de fleste har, og som
også sletter reelle ønkemails i visse tilfælde.

Derudover skal der generes en komplet log løbende.

Nogen forslag udfra egne erfaringer tak (ikke google search, det kan jeg
godt selv) ?

Fra : SlashDot

Dato : 02-10-07 13:43

Ups, forkert gruppe.