ADSL med fast IP til 1-mands firma
Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 01-10-07 11:50

Jeg fik afslag fra Tele2 på en ADSL fordi der ikke bor nogen fast på
adressen! Deres tilbud var ellers bedst.

Hvem kan - ud over TDC bredbånd proff til en ret høj pris - levere:

ADSL med mindst 512 kbit/s upload
Fast IP (bla. aht. Dankort)
En ekstra evt. dynamisk tildelt IP

Der er fastnet telefon på stedet, almindelig analog type, og firmaet har
CVR-nummer.

HUSK: Det springende punkt er at adressen er "ubeboet" folkeregistermæssigt
set.

Mvh. NKJensen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 01-10-07 12:01

Niels Kristian Jensen <nkj@internetDYTgruppen.dk> crashed Echelon
writing news:4700d0d2$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:

> Hvem kan - ud over TDC bredbånd proff til en ret høj pris - levere:

> HUSK: Det springende punkt er at adressen er "ubeboet"
> folkeregistermæssigt set.

Kan alle mere eller mindre ikke det? Forskellen er du skal have fat i
erhvervsafdelingen fremfor privatafdelingen.

--
Bjarke Andersen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 02-10-07 09:01

Bjarke Andersen <bjarke.andersen@gmail.com> wrote in

> [...]
>
> Kan alle mere eller mindre ikke det? Forskellen er du skal have fat i
> erhvervsafdelingen fremfor privatafdelingen.

Nu har jeg søgt lidt mere - det viser sig at tele2 erhverv godt kan levere,
men højst 2M/512kbit. Jeg havde brugt en søgning som angav lidt mere upload
og så "forsvandt" erhvervssiden.

Så du havde ret, Bjarke - må nok leve den lidt begrænsede forbindelse.

Mvh. NKJensen

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-10-07 09:12

Niels Kristian Jensen <nkj@internetDYTgruppen.dk> crashed Echelon
writing news:4701fabb$0$90267$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> lidt mere upload og så "forsvandt" erhvervssiden.
>
> Så du havde ret, Bjarke - må nok leve den lidt begrænsede forbindelse.

CC kan da levere op til 20Mbit, det samme hos TDC.

--
Bjarke Andersen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 02-10-07 09:35

> CC kan da levere op til 20Mbit, det samme hos TDC.

Ja, men når jeg regner fast IP, ekstra IP og oprettelse med så er de nævnte
ikke længere interessante.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-10-07 09:46

Niels Kristian Jensen <nkj@internetDYTgruppen.dk> crashed Echelon
writing news:470202b8$0$90267$14726298@news.sunsite.dk:

> Ja, men når jeg regner fast IP, ekstra IP og oprettelse med så er de
> nævnte ikke længere interessante.

Dette lyder da osse til at være udenfor "katalog" priser hos de fleste
udbydere, hvis nogen da overhovedet kan levere både statisk og dynamisk IP
på samme linje.

--
Bjarke Andersen