Perspektiv bredbånd - god weekend sjøbenha~
Fra : Flemming

Dato : 24-09-07 09:48

Teknikkeren Gustaf Kalmar har holdt hygge-weekend i skærgården med øl snaps
og smørgåser - helt i Astrid Lindgrens ånd.

Vi Sjøbenhamnere har lige bemærket at han er kommet tilbage, lige nu går han
rundt og starter de forskellige switches op, der slukkede med
strømafbrydelsen i fredags.

det varmer helt om hjertet når man tænker på, at der stadig findes firmaer
der lukker fredag eftermiddag, og holder weekenden fri.

Håber at næste afbrydelse sker mellem mandag og torsdag.

Mvh.
Sjøbenhamneren

Fra : Palle Jensen

Dato : 24-09-07 12:41

On 24 Sep., 10:47, "Flemming" <bo...@sol.dk> wrote:

> Håber at næste afbrydelse sker mellem mandag og torsdag.

He he.... Jeg kom også hjem i fredags og gik i panik over at man ikke
kunne gøre en skid

Men håber da lampen er holdt op med at blinke nåe jeg kommer hjem.

Fedt iøvrigt, når man ringer til dem og vælger kundeservice så
henviser de til deres hjemmeside og knalder på. Man skal vælge "Salg"
for at komme igennem til "Support". Logisk? Tjaee...

--
Palle

Fra : Flemming

Dato : 26-09-07 20:02

"Palle Jensen" <LaboratorieX@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

henviser de til deres hjemmeside og knalder på. Man skal vælge "Salg"
for at komme igennem til "Support". Logisk? Tjaee...

Hæ hæ - jeg skulle så absolut bruge min forbindelse, jeg skulle nemlig sige
mit abonnent op. Vi har fået kablet vores ejendom med Dansk Bredbånd, så jeg
napper en 25/25 til 349 - minus rabat ift. fjernsynspakke.

Men ligegyldig hvordan vi vender og drejer det - gav perspektiv bredbånd
(cphmetronet) os københavnere det billigste og hurtigste internet i sin tid.
Og det har jeg været utrolig glad for - selvom det er et svensk firma.

Mvh
Flemming KBH. NV.