E-Mail
webnoob 5265
OE gruppemedlem viser ses ikke
Fra : Helge S

Dato : 05-10-07 01:43

Et medlem i vores sproggruppe dk.kultur.sprog er usynlig for mig. Jeg bruger
OE 600... Bertel Lund Hansen foreslå det skyldes at afsenderen bruger Quoted
Printable, en nu forældet norm som et godt læseprogram ikke burde have
problemer med.
Har I et fix til OE, eller er jeg nødt til at se mig om efter et andet
program?

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 05-10-07 06:24

Helge S wrote:

> Har I et fix til OE, eller er jeg nødt til at se mig om efter et andet
> program?

http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Desuden har OE sin egen gruppe,
dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

Jesper Poulsen

Fra : Carl Drud

Dato : 05-10-07 16:41

"Helge S" <helge.s@solo.dk> writes:

> [...]
> Printable, en nu forældet norm som et godt læseprogram ikke burde have

Problemet med Quoted Printable/OE er at OE ikke indsætter citattegn ">"
ved svar på et indlæg kodet i QP. Ikke at indlæg er usynlige. Du er
måske kommet til at komme vedkommende i dit filter ved uheld.

Eller prøv i OE gruppen:

dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express

> Har I et fix til OE, eller er jeg nødt til at se mig om efter et andet
> program?

Som andre har forslået:

http://home.in.tum.de/~jain/software/oe-quotefix/

Eller endnu bedre en anden nyhedslæser.