Grabit
Fra : Viktor Andersen

Dato : 30-09-07 10:57

Jeg vil forsøge mig med en alternativ newsudbyder end Outlook Express, og
prøver Grab-it.

Jeg har bare et spørgsmål. Hvordan klikker man sig frem til
underindlæggene? Jeg bruger Grab-It 1.7.1. Beta.

Venlig hilsen,

Viktor Andersen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-09-07 13:09

Viktor Andersen wrote:

> Jeg har bare et spørgsmål. Hvordan klikker man sig frem til
> underindlæggene? Jeg bruger Grab-It 1.7.1. Beta.

Hvad ønsker du at foretage dig?

Jesper Poulsen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 30-09-07 13:29

Viktor Andersen skrev:

> Jeg vil forsøge mig med en alternativ newsudbyder end Outlook Express, og
> prøver Grab-it.

En note om betegnelser:

"Udbyder"betegner det firma der sørger for at man kan komme på
nettet. Der findes andre slags udbydere, men så sætter man en
betegnelse foran, f.eks. "newsudbyder" eller "teleudbyder". Man
kan også sige "internetudbyder" hvis man vil være sikker på at
det forståe rigtigt.

Et program til at læse og skrive i debatgrupperne, kaldes et
læseprogram hvis det er klart at det er debatgrupper det drejer
sig om. Ellers kan man også sige "newslæser" eller lignende.

Crosspostet to: <news:dk.edb.internet.software.mail+news>,<news:alt.dk.warez>

--
Bertel

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 30-09-07 17:23

Bertel Lund Hansen wrote:

> Et program til at læse og skrive i debatgrupperne, kaldes et
> læseprogram hvis det er klart at det er debatgrupper det drejer

Og det er Grabit ikke velegnet til...

Jesper Poulsen

Fra : Viktor Andersen

Dato : 30-09-07 17:31

"Viktor Andersen" <virgilanteµ@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøver Grab-it.
>
> Jeg har bare et spørgsmål. Hvordan klikker man sig frem til
> underindlæggene? Jeg bruger Grab-It 1.7.1. Beta.

Jeg har nok udtrykt mig lidt forkert.

Punkt 1. Det er så en nyhedslæser, der hedder Grab-it, som jeg tester.

Punkt 2. Jeg kan ikke finde ud af at åbne de indlæg, der måtte komme på en
indledende meddelelse.

mvh,

Viktor

Fra : Per Hansen

Dato : 30-09-07 17:59

"Viktor Andersen" <virgilanteµ@sol.dk> mentioned this

> [...]
> tester.
>
> Punkt 2. Jeg kan ikke finde ud af at åbne de indlæg, der måtte komme

Grabit er mere et download program til det binære end det er en message
reader, det er også hovedsaglig det at folk anvender den til grundet dens
gode NZB support og det faktum at programmet er gratis.
Jeg anvender f.eks heller aldrig Grabit til andet end binær download,
bruger den aldrig til message read da den praktisk talt er elendig til
den funktion.

--
Per Hansen

Fra : iSteen

Dato : 07-10-07 15:35

Per Hansen <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> wrote:

> grundet dens
> gode NZB support

Jeg har set betegnelsen NZB flere steder, hvad betyder det?

Fra : Carl Drud

Dato : 07-10-07 16:05

http://en.wikipedia.org/wiki/Nzb

--
Carl

Fra : iSteen

Dato : 07-10-07 16:18

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> wrote:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Nzb

Tak for info, det begynder at blive lidt langhåret, det hér

Fra : Flappergast

Dato : 02-10-07 14:51