Thunderbird flytning af adresser osv. fra ~
Fra : KentBM

Dato : 25-09-07 14:50

Hvad skal jeg flytte for at få mine adresser (og eventuelt alle
indstillinger, hvis muligt) over fra Thunderbird XP til Thunderbird OS
X. Jeg bruger begge dele, da min mail er IMAP.

Og lige så vigtig, hvor skal det kopieres ind i OS X?

Desværre findes MozBackup ikke til Mac. Ellers havde det vel været nemt nok?
--

Kent

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 25-09-07 16:45

KentBM wrote:

> Hvad skal jeg flytte for at få mine adresser (og eventuelt alle
> indstillinger, hvis muligt) over fra Thunderbird XP til Thunderbird OS
> X. Jeg bruger begge dele, da min mail er IMAP.

I XP: "Documents and Settings\Administrator\Application
Data\Thunderbird\Profiles"

> Og lige så vigtig, hvor skal det kopieres ind i OS X?

Der må jeg være dig svar skyldig. Jeg anvender selv de samme
indstillinger i både Win2000 og Linux, men det er de selv samme
indstilinnger, dvs. at intet er hverken flyttet eller kopieret.

Jesper Poulsen

Fra : KentBM

Dato : 25-09-07 23:42

Jesper Poulsen wrote:

> Der må jeg være dig svar skyldig. Jeg anvender selv de samme
> indstillinger i både Win2000 og Linux, men det er de selv samme
> indstilinnger, dvs. at intet er hverken flyttet eller kopieret.
Ja, desværre er tingene nogle gange utroligt besværligt på en Mac. Eller
rettere at finde ud af, hvad jeg gør. Det er en storartet maskine, men
en gang imellem ærgre det mig, at jeg ikke købte en XP-maskine.

--

Kent