E-Mail
webnoob 5265
MesNews og FUT
Fra : Ole Pagh

Dato : 19-09-07 17:29

Er der nogen der ved hvordan man i MesNews sætter FUT til en anden
gruppe, når man besvarer et indlæg?

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Ivar

Dato : 19-09-07 19:58

Ole Pagh skrev:

> Er der nogen der ved hvordan man i MesNews sætter FUT til en anden gruppe,
> når man besvarer et indlæg?

Man starter svaret som normalt. Øverst på siden (over teksten "Fra") er
der nogle faneblade. Man vælger "Mere" og ud for "Svar til gruppe"
vælger du gruppen, hvis det er en gruppe man abonnerer på kan
man bruge knappen til højre.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Ole Pagh

Dato : 20-09-07 16:54

Ivar kom med følgende:

> [...]
> der nogle faneblade. Man vælger "Mere" og ud for "Svar til gruppe"
> vælger du gruppen, hvis det er en gruppe man abonnerer på kan

Mange tak for svaret.
Det var jo pinligt enkelt, men jeg blev fikseret på forkortelsen FUT og
så ikke at det fint er oversat til "Svar til gruppe" :/

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Ivar

Dato : 20-09-07 18:40

Ole Pagh skrev:

> men jeg blev fikseret på forkortelsen FUT og så ikke at det fint er oversat
> til "Svar til gruppe" :/

Der kunne også have stået FUT. Mig bekendt bruges betegnelsen FUT
kun i Danmark.

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-09-07 19:04

Ivar <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev :

>Der kunne også have stået FUT. Mig bekendt bruges betegnelsen FUT
>kun i Danmark.

Followup-To sår i min newsreader og det er da vist alm. brugt,
men det kan godt være at udenbystalende ikke bruger forkortelsen.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Ivar

Dato : 20-09-07 20:45

Kerim Ellentoft skrev:

> Followup-To sår i min newsreader og det er da vist alm. brugt,
> men det kan godt være at udenbystalende ikke bruger forkortelsen.

"Followup-To" er navnet på den header-linje som laver FUT, så den
betegnelse kan siges, at være korrekt på alle sprog.
Betegnelsen FUT er "opfundet" af en dansker (Jesper Skriver).

Ivar Magnusson