PAN newsreader problem
Fra : Pjensen73

Dato : 17-09-07 20:58

Jeg bruger Pan newsreader på min Ubuntu maskine.
Jeg har et lille problem, at jeg ikke kan finde ud af noget så simpelt, at
"futte" et indlæg over i en anden gruppe.
Nogle der ved, hvordan jeg gør det?

Fra : Carl Drud

Dato : 19-09-07 17:57

On 2007-09-17, Pjensen73 wrote:

> Jeg bruger Pan newsreader på min Ubuntu maskine.
> Jeg har et lille problem, at jeg ikke kan finde ud af noget så simpelt, at
> "futte" et indlæg over i en anden gruppe.
> Nogle der ved, hvordan jeg gør det?

Min har i beskedvinduet et ekstra faneblad "More Headers" hvor der er
et followup-to felt.

Det er Pan ver. Pan 0.132

--
Carl

Fra : Pjensen73

Dato : 20-09-07 10:28

Den Wed, 19 Sep 2007 18:56:55 +0200 skrev Carl Drud:

> Min har i beskedvinduet et ekstra faneblad "More Headers" hvor der er et
> followup-to felt.
>
> Det er Pan ver. Pan 0.132

Okay. Havde Pan 0.120, og der kunne jeg ikke finde ud af, at sætte fut på
et indlæg, men nu har jeg hentet pan 0.132, så nu virker det.