XML fejl i explore
Fra : Martin Møller

Dato : 10-10-07 16:15

Når jeg vil se en internetside i xml får jeg denne fejl.

XML-siden kan ikke vises

XML-kan ikke vises ved hjælp af typografiarket XSL. Ret fejlen, og klik
derefter på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

Den angivne ressource kunne ikke hentes.

Jeg bruger vista og ie7.

Hvordan får jeg det til at virke?

Martin

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 10-10-07 18:39

Martin Møller <martinboyFJERN@SPAMhotmail.com> posting:

>XML-kan ikke vises ved hjælp af typografiarket XSL. Ret fejlen, og klik
>derefter på knappen Opdater, eller prøv igen senere.

Side?

--
What is life, except excuse for death,

http://operawatch.com/news/2007/09/opera-vs-firefox-vs-internet-explorer-picture.html

Fra : Martin Møller

Dato : 11-10-07 17:09

"Christian Bohr-Halling" <nospam@cbh.softwolves.dk> skrev i meddelelsen
> Martin Møller <martinboyFJERN@SPAMhotmail.com> posting:

> Side?

http://eu.blizzard.com/support/splash.xml

Har prøvet at slette browser cashe og genstarte browser uden held.

Martin

Fra : mk\(5220\)

Dato : 14-10-07 19:15

> http://eu.blizzard.com/support/splash.xml
>
> Har prøvet at slette browser cashe og genstarte browser uden held.
>
> Martin
Min gør det samme på XP og IE 7, men mangler du ikke bare noget i linket?
Det her virker nemlig http://eu.blizzard.com/support/splash.xml?locale=en_GB

Mvh Morten

Fra : Martin Møller

Dato : 22-10-07 15:18

"mk(5220)" <mok@geocities.com> skrev i meddelelsen

> Min gør det samme på XP og IE 7, men mangler du ikke bare noget i linket?
> Det her virker nemlig
> http://eu.blizzard.com/support/splash.xml?locale=en_GB

Det andet link virker, men det er jo ikke link wow referer til på wows
hjemmeside. Der mangler ?locale=en_GB
men wow siger. at det må være et problem i min browser. Kan bare ikke se,
hvorfor problemet opstår.

Martin