Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Digital signatur
Fra : Werner

Dato : 07-10-07 15:22

Efter at have logget på med digital signatur kommer der en popup med et
lille fortsæt skilt, men samtidig en meddelelse nederst om, at "der opstod
en fejl på siden".
Og så kan jeg ikke komme videre....
Problemerne opstår eks. ved forsøg på kontakt til Toldskat og
Cpr-registeret.
Hvad er der galt?
vh
Werner

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 07-10-07 16:03

"Werner" <werner@> wrote:

> [...]
> en fejl på siden".
> Og så kan jeg ikke komme videre....
> Problemerne opstår eks. ved forsøg på kontakt til Toldskat og

Klik på skiltet.

Fra : Werner

Dato : 07-10-07 16:11

"Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Klik på skiltet.

hjælper ikke..

Fra : Fietsenmaker

Dato : 08-10-07 07:03

Werner skrev:
> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> hjælper ikke..

TDC har sendt mail om opdatering / fornyelse af digital signatur, du
burde kunne få info på TDC's hjemmeside.

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-10-07 13:15

"Werner" <werner@> wrote:

> "Axel Hammerschmidt" <hlexa@hotmail.com> skrev i en meddelelse