Firefox > 2.0.0.7: Neeeeej, ikke nu igen!!~
Fra : Lou

Dato : 02-10-07 12:13

Hvornår holder jeg op med at bruge Firefox? Grrrrr!!!

Hver eneste forbande gang der kommer en opdatering, smadrer den det ene
eller det andet. Enten æder den bogmærkerne, eller også - som nu - alle
mine gemte brugernavne/adgangskoder.

Nogle få af dem har jeg velkomstmails med, så jeg kan genindtaste dem, men
mange har jeg ikke.

Al respekt for en flok amatører, der ikke kan lide Microsoft og bruger
deres fritid til at lave en bedre browser til os, men kunne de ikke lade
være med at udsende opdateringer, før de er ordentlig gennemtestet?

Og ja: Findes der en backup af den fil fra 2.0.0.6, hvor de var i og
hvordan genetablerer jeg den?

Undskyld mit sprogbrug, men det her pisser mig virkelig af.

/ Lou

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-10-07 13:05

Lou skrev:

> Undskyld mit sprogbrug, men det her pisser mig virkelig af.

Prøv Opera.

--
Bertel

Fra : -= JF =-

Dato : 02-10-07 13:06

Lou skrev:

> Undskyld mit sprogbrug, men det her pisser mig virkelig af.

Det kan jeg fandeme godt forstå!
Jeg kan ikke hjælpe dig, men vil da alligevel fortælle at jeg har kørt
med FF et par måneder nu, og har ikke oplevet at opdateringerne har
ødelagt noget!
Jeg har godt nok heller ikke oplevet at de har hjulpet - men det er nu
nok bare mig

--
Mvh. John

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-10-07 14:38

Den 02-10-07 14.06 skrev -= JF =- følgende:

> Jeg kan ikke hjælpe dig, men vil da alligevel fortælle at jeg har kørt
> med FF et par måneder nu, og har ikke oplevet at opdateringerne har
> ødelagt noget!

Jeg har heller ikke oplevet det. Bortset fra det, så er det altid en god
ide at tage backup - man ved jo aldrig, hvornår harddisken står af.

> Jeg har godt nok heller ikke oplevet at de har hjulpet - men det er nu
> nok bare mig

De små opdateringer skal normalt heller ikke hjælpe, de er som oftest
beregnet til at lukke sikkerhedshuller.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug computeren som båndoptager, og optag direkte i mp3-formatet med det

Fra : Finn

Dato : 02-10-07 15:40

On Tue, 2 Oct 2007 13:12:58 +0200, Lou <lou@strawman.com> wrote:

>Al respekt for en flok amatører, der ikke kan lide Microsoft og bruger
>deres fritid til at lave en bedre browser til os, men kunne de ikke lade
>være med at udsende opdateringer, før de er ordentlig gennemtestet?

Jeg har ikke oplevet overnævnte problem..
Du er lidt hurtig med at udnævne folk til amatører, specielt når
problemet ikke er generelt.

Finn

Fra : Lou

Dato : 02-10-07 22:44

On Tue, 02 Oct 2007 16:39:48 +0200, Finn wrote:

> Jeg har ikke oplevet overnævnte problem..
> Du er lidt hurtig med at udnævne folk til amatører, specielt når
> problemet ikke er generelt.

For det første kunne jeg jo ikke vide om problemet var generelt. Jeg har
netop friskinstalleret min maskine og den kører optimalt og fejlfrit,
hvorfor skulle det så være et problem hos mig, at Firefox klytter mine
adgangskoder og passwords?

Asbjørn Højmark bekræfter i øvrigt fænomenet, så jeg spiller bolden tilbage
på din banehalvdel.

/ Lou

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 02-10-07 21:18

> [...]

> Hver eneste forbande gang der kommer en opdatering, smadrer den det ene
> eller det andet. Enten æder den bogmærkerne, eller også - som nu - alle

Ja, det sidste oplevede jeg også. Møg-hamrende-irriterende.

-A

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-10-07 00:05

Den 02-10-07 22.18 skrev Asbjorn Hojmark følgende:

> Ja, det sidste oplevede jeg også. Møg-hamrende-irriterende.

Hvilke udvidelser har I installeret?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Shareware, freeware, sisterware og mange andre warer. Læs hvad de

Fra : Lou

Dato : 03-10-07 08:20

On Wed, 03 Oct 2007 01:05:05 +0200, Kim Ludvigsen wrote:

> Hvilke udvidelser har I installeret?

Må jeg være med her?

Jeg har "Remove It Permanently 1.0.6.3" installeret + "Talck Back 2.0.0.7".

/ Lou

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-10-07 09:21

Den 03-10-07 09.19 skrev Lou følgende:

> Må jeg være med her?

Ja, meningen var netop at se, om der var udvidelser som både dig og
Asbjørn Højmark har installeret.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug Nvu til at lave fremtidssikrede hjemmesider, der overholder

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 03-10-07 12:13

<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

> Hvilke udvidelser har I installeret?

Jeg har Adblock Plus, ASnumber, DOM Inspector (default), DownThemAll!,
IE Tab, Tabbrowser Preferences, Talkback (default), TinyURL Creator og
VideoDownloader.

Der er (så vidt jeg ved) ikke noget relateret til passwords.

-A

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-10-07 12:23

Den 03-10-07 13.13 skrev Asbjorn Hojmark følgende:

> Jeg har Adblock Plus ...
>
> Der er (så vidt jeg ved) ikke noget relateret til passwords.

Og desværre heller ikke nogen, du har tilfælles med Lou, udover
Talkback, og den bør jo på ingen måde kunne forårsage en nulstilling.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Polimiken - en levende netavis, der tør, hvor selv Ekstra Bladet tier.

Fra : Finn

Dato : 05-10-07 18:10

Lou wrote:
> [...]
> mine gemte brugernavne/adgangskoder.

> Og ja: Findes der en backup af den fil fra 2.0.0.6, hvor de var i og

Der findes en lille sag 'MozBackup', men da jeg ikke har oplevet fejl
(fraset de første vers) så er dine problemer ikke set hos mig.
Tag backup *før* du opdaterer og (hvis opd. ok) igen *efter*, så kan du
ved fejl i opdatering trille tilbage.

Venlig hilsen
Finn